agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-02-03 | |
... Știi, copile ... lumea asta e doar o minciună ...
Bătrane, îmi plâng ochii, bătrâne ... de ce mă minți? Copile, aruncă-ți ochii în abis și spune-mi cum mă vezi de jos ... Bătrâne, ești întunecat, bătrâne ... de ce te-ncrunți, de ce privești cu ură? Copile, nu sunt eu, copile ... Îți spun: în jurul tău e doar minciună ... Bătrâne, primește-mă-napoi, bătrâne ... Mi-e frică să te simt așa ... Copile, aruncă-ți ochii sus în soare și spune-mi cum mă vezi de sus ... Bătrâne, îmi arzi chipul, bătrâne ... de ce lucești așa, de ce nu-ți simt privirea? Copile, nu sunt eu, copile ... Îți spun: în jurul tău e doar minciună ... Bătrâne, primește-mă-napoi, bătrâne ... Mi-e frică să te simt așa ... Copile, aruncă-ți ochii-n suflet și spune-mi cum mă vezi prin tine ... Sunt orb, bătrâne ... Nu văd lumină, nu văd nici întuneric, bătrâne ... Copile, nu sunt eu, copile ... Îți spun: ... până și-n tine totul e minciună ...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate