agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 
Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 3346 .



1
proză [ Ştiinţifico-Fantastică ]
reloaded

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [aid ]

2004-02-16  |     | 



In noaptea zilei de 1 aprilie 2004, in satul Scornicesti, un locuitor a alertat postul local de politie in legatura cu prezenta unor lumini dubioase in lanul de grau, precum si a unor sunete deosebit de puternice, care au cauzat panica in randul satenilor, care au iesit in vacarmul cauzat de animalele speriate in lanul de cereale, cu coasele in maini, pentru a sonda circumstantele straniului eveniment.
Ceea ce insa a urmat ca ei sa constate a starnit stupoare pe fruntile asudate de munca ale taranilor: hectometri intregi de lanuri au fost culcate la pamant perfect perpendicular, dupa o textura care duce cu gandul la semnele care alcatuiesc alfabetul chinezesc. Echipajele specializate ale politiei, precum si cele ale departamentului pentru protectia mediului, si rangerii de la Ocolul Silvic Judetean au parametrat zona, interzicand accesul carelor de reportaj deplasate imediat la fata locului cu elicoptere, precum si cu cu camere tip sniper, aeropurtate de catre avioane MIG-29-Lancer, acreditate in zona de catre posturile de televiziune imediat alertate in urma scurgerilor de informatii ale Serviciului Roman de Informatii, alertat instantaneu producerii evenimentelor de catre primarul localitatii, aflat la o carciuma in imediata apropiere a ulitei care delimiteaza spatiul agrar de vatra satului.
In urma riguroaselor investigatii, s-a produs si sosirea carului special al televiziunii locale, al carei angajat este chiar semnatarul articolului, intr-o caruta clasa S, tractata de pursangele francez Jean-Pierre, un superb exemplar negru cu coama fluturand in norul de praf care insoteste orice trafic pe caile de acces care deservesc accesul in localitate. Specialistii pregatiti la BBC ai televiziunii, avand in dotare lopati de dezapezire, si-au croit drumul prin lanul de grau, doborand stiuletii si aprovizionand patiseria-bar a comunei cu coceni proaspeti de primavara, precum si abatorul de porcine Avicola, proaspat amenintat de faliment.
Aventura tinerilor reporteri a fost insa brusc curmata de un accident nefericit, prin caderea acestora intr-o capcana improvizata de localnici si prevazuta cu sperietoare de ciori. Profitand de aceata ingrata stare a echipajului nostru, nu dam numele postului, din ratiuni de publicitate, operatorul PC-games al postului rival, nu dam numele din motive de (in)competenta , si-a insusit ultimul model de Webcam portabil aflat in dotarea echipei noastre de reportaj, rontaind cardul de memorie flas Compaq cu capacitatea de 128 Mb, fiind considerat, in acceptiunea sa, similar ca forma, gust si utilitate cheweingumului.
Astfel, dupa cateva ore petrecute intr-o groapa, echipa noastra de filmare a fost evacuata de catre un ofiter al starii civile prezent in zona, care i-a si arestat pe motiv de incalcare de proprietate privata, cu scopul de a-i marita. Reportajul in direct de la fata locului a fost cu succes substituit de transmisia in direct a meciului de baraj pentru promovarea in divizia D intre echipa locala Juventus Scornicesti si laureata de anul trecut a trofeului “Galeata de aur”, echipa celebrului dirijor Ion Catavencu, cunoscut pentru implicarea sa in traficul de organe de circulatie pe strazile capitalei.
Jurnalul televiziunii concurente a fost mult mai sugestiv alcatuit, acestia beneficiind de imagini filmate din prelungirile meciului, care s-a incheiat cu victoria gazdelor, cu scorul de 45 la 46, oportunitate cu care au fost informati si angajatii nostril in legatura cu rezultatul meciului anterior prezentat.
Concluziile care se impun in urma acestor evenimente au atras dupa sine masura Consiliului Local Scornicesti de dotare a taranilor cu combine performante de secerat si treierat lanurile de cereale, pentru prinderea extraterestilor asupra faptei, in cazul unei invazii iminente in urma descifrarii de catre celebrul seismolog Dumitru Hancu, specialist in profilaxia neghinei la grau, a codului descoperit si in alte zone ale globului, precum Insulele Taifuti, care recent insa au fost rase de pe fata pamantului de catre un uragan, stergand de asemenea urmele obiectelor zburatoare neidentificate, fapt care ne facem sa ne intrebam daca si eterna si fascinanta noastra tara va beneficia de soarta insulelor Taifuti.

.  | index








 
shim Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. shim
shim
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!