agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-10-20 | |
Privea orasul de la fereastra apartamentului sau.Statuse mai bine de o ora , tragand adanc din tigara. Gandurile-i devenisera obsedante si-i loveau mintea neincetat; oricat incerca sa scape din labirintul lor se pierdea si nu gasea portita de iesire.
-La naiba, suiera printre dinti si stranse nervos de tigara care era ultima dintr-un pachet mototolit. Se tranti in pat cu privirea atintita spre tavan, prea absent . Valurile mari ii mangaiau simturile cu sunetele lor izbite in fereastra si il ademeneau in dansul lor iar gandul lui zbura catre femeia perfecta ce-i facea ca sangele sa treaca cu viteza prin venele-i amortite de atata singuratate. Se trezi spunand dintr-o rasuflare " Voi veni…!!! " A doua zi era in trenul de Constanta admirand campia fara roade… * Soarele rasarise de mai bine de jumatate de ora, aveai impresia ca ingerii coborasera pe luciul apei dansand benevol printre valurile indepartate de plaja aproape pustie. Cu zambetul trist intiparit pe buze, o fata admira minunatia diminetii.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate