agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2007-05-16 | |
Þzrrr…țzrrr…țzrrr!
(Telefoul sună de trei ori. Un bărbat se apropie și ridică receptorul) Dan: - Alo. Sara bună, Mițo! Cum? Ai rămas gravidă? Cu Gicu? Și el? Tata ce-a zis? Vrei să stai la noi pân’ te muți cu Gicu? Hai că o să vorbesc cu Matilda… uite ca vine…te pup. Pa! (Închide receptorul. Matilda e deja în spatele lui…l-a surprins vorbind) Matilda: (suspicioasă) - Dane, cu cine vorbești la ora asta? Dan: (îbufnat) - Iete cu sormea…(linistit)e gravidă… Matilda: (repezind-ul) - Să-i fie de bine. Dan: …și vrea să stea la noi până se mută cu Gicu. Tre’ să aștepte pân’ se costruiesc blocurile alea noi din Brâncuși. Știi că și-au luat împreună un apartament acolo. Matilda: (se schimbă la față, e nervoasă) - Cum? La noi?(disperată) Dane, copiii plâng mereu. Nu vreau să-mi stric somnul de frumusețe… Dan: (se enervează) – Ei na’ femeie! E sormea… Matilda: - Nu-mi pasă (ia scaunul de spătar și îl saltă) Suntem căsătoriți de juma’ de an, nici nu am avut luna de miere și ție îți arde de copilu’ soră-tii... . Ai tăi de ce n-o țin? Dan: (calm) Au trimis-o la Gicu. Matilda: - Și Gicu? Dan: Gicu a plecat în armată și ai lui îs mulți în casă. Matilda: (disperată) Nu se poate!... De ce n-o ia mătuș-ta de la Băi? Dan: N-o amesteca pe tanti Getuța în asta. Și oricum ea ne așteaptă în vacanța de 1 Mai să ne facem „luna de miere” acolo. Matilda: (nemulțumită) Hm! Dan: (schimbă tonul când observă nemultumirea Matildei, intrigat) – Da’ ce-ai dragă, cu sormea...?nici nu s-a născut copilul... Matilda: Nu s-au căsătorit. E bastard. Și în fond cine știe cât o să stea la noi! Nu se poate!(categorică) Dan: (drăgăstos se apropie de Matilda și o mângâie pe gât. Matilda se alintă și ea până când aude de copil și se schimbă brusc la față.) – Hai dragă, poate facem și noi un copil în curând. Or’să crească împreună... Matilda: (se întoarce și îi pune mâna pe frunte...e șocată) – Dane, ai febră? Nu ne-am căsătorit ca să avem copii așa repede...(el sare pe ea și o sărută )...(ea, înduplecată de sărut)...bine...dacă tu vrei o ținem la noi pe sor-ta...(el o mai sărută o dată)...și...nu-i o idee rea să facem și un copil...hi hi( se sărută în continuare)
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate