agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 8941 .



Iubirea adevarata
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [luciastanciu ]

2011-01-19  |     | 



Se spune ca iubirea adevarata vine o singura data in viata.Dar nu este,de obicei, si adevarat.Poti iubi acum,maine si peste 10 ani persoane diferite,pot fi iubiri diferite,dar sa aiba aceeasi intensitate.Si de fiecare data sa fie vorba de o iubire adevarata.Dar ce inseamna cu adevarat…o iubire adevarata? Acea dragoste pe care nu o uiti niciodata si care ti-e destinata?Este vorba de suflete-pereche?Sau pur si simplu fiecare iubire implinita intr-o viata de om?
Este vorba de cat de norocosi ne simtim sau poate e destinul.Se spune ca un om poate iubi cu adevarat un singur om, acela care ii este destinat,sufletul-pereche.Dar daca se intampla ca o femeie sa iubeasca doi barbati sau invers?Nu va avea niciodata parte de o iubire adevarata?Fireste ca da.Cred doar ca este mult prea norocoasa ca iubeste asa de mult.Asadar , iubirea adevarata nu se afla in acea persoana,intr-un singur gand,intr-o singura inima.Ea exista printre noi si ne leaga sufletele intr-un mod misterios.Iubirea adevarata poate fi in doua persoane,in trei, in zece,intr-o lume intreaga.Poate fi aici sau foarte departe,intre ea si el sau intre ele doua,intre doi copii sau intre doi batrani, intre un tigan si o romanca,intre un evreu si un ortodox.Iubirea adevarata nu cunoaste limite,principii, culori,religii,continente.Ea este una singura.Persoanele difera, le fel si povestea,anotimpul,peisajul.Nu se ascunde si nu se fereste de nimic.Nu are temeri sau indoieli.Nu pune intrebari.Este reciproca si neconditionata.Nu are garantie pentru ca nu se uzeaza in timp.Te poate schimba.Te poate ridica la cer intr-o secunda sau te poate cobori in infern.Se poate implini azi,usor,simplu si frumos sau peste 20 de ani ...dupa multe lacrimi.Se hraneste cu dor,pasiune si mister.Iubirea adevarata poate convinge destinul sa urmeze calea pe care ti o doresti tu in asa fel incat sa ai cea mai frumoasa poveste de viata.Povestea ta.Scrisa de tine.Pentru ca soarta sta in mainile tale atunci cand iubesti.
Este simplu (sau doar pare): cand destinul este dur cu tine numai tu il poti schimba,urmandu-ti povestea.
Specia feminina afirma :” Avem nevoie de cuvinte si de fapte pe masura, incredere, intelegere si respect.Avem nevoie sa fim apreciate.Avem nevoie de o imbratisare calda,prieteneasca.Avem nevoie de saruturi pe obraz.Avem nevoie de cadouri si de zile frumoase.Avem nevoie de cineva care sa fie mereu acolo langa noi, sa ne apere ,sa ne protejeze de cei care vor sa ne faca rau,sa ne stranga tare in brate atunci cand plangem si nu sa ne intoarca spatele.Avem nevoie de un prieten bun si de un iubit,de un tata si un frate.De o singura persoana care sa fie totul pentru noi,caruia sa fim pregatiti oricand sa-i daruim intreg restul vietii noastre.Avem nevoie de iubire adevarata.”
Pe cand barbatii au rezumat totul la o singura fraza :”Avem nevoie de o femeie puternica si iubitoare care sa fie mereu acolo pentru noi.”
Cand vine vorba de diferentele dintre generatii cum credeti ca sta treaba?”Complet diferita,normal” ar fi unul dintre raspunsurile pripite.Insa nu spuneam ca iubirea adevarata poate fi oriunde,oricand in inima oricui? Aici nu este totul atat de diferit precum pare.Tinerii se iubesc de mici.Dar si ce daca?Traiesc sentimente pe care parintii lor le-au trait la o alta varsta.Dar sunt tot sentimente,fie ca ei au impresia ca nu le intelegem,fie ca suntem mai mici.Este tot iubire adevarata.Pentru ca aceasta nu are varsta.Asa cum doi batrani mai pot face dragoste la fel se intampla si cu doi copii.Nu exista o varsta mijlocie pentru a avea parte de o iubire adevarata.Pana si Julieta avea doar 14 ani cand l-a intalnit pe Romeo.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!