agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-10-12 | |
/Vedeta se întoarce transformată peste noapte,
într-o fată de piață. după o misiune nereușită în Londra ca o Babysitter. ea mai avea încă pe ea un tricou cu cuvinte Londoneze pe care purtau inscripța: *.*HERO STAREA ȘI OFERTA PENTRU ÎNCHIRIERE-PREÞURI RESONABILE "mahalagioaicele cu sâni cît găleata lui Hoover schimbu cuvinte de-ți roșeau urechile, începând cu bârfa neîntemeiată pe socoteala ei. aici este vocea Bucureștiului strigă victoriase unele la altele. Bucuresti! auzi-mă -Câte kilograme de cartofi ai doamnișoară la vânzare? -Cât ceri pe kg ? -Cu cât dai sacu? facînd semne prietenoase din ochi pentru a i se răspunde la fel spera ca o mare învățătore de la școala vieții ce se pretindea. Vedeta, noua nostră începătore ca vînzătoare de tejghea aruncă o privire umilă femeii amuzantă totuși trage cu ochiul înapoi ca un semn de respect. Cu aceste trei întrebări,totuși ar putea fi considerată acum o vînzătoare de succes pe piață acasă printre cei dragi care cu multă bucurie se ofereau de a face bine tinerelor generații din Bucuresti, făcînd haz de necaz alăturînd jargonul pornografic care era ceva mai dezvoltat decît cel f..k din Londra.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate