agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2017-01-29 | |
Am alungat suferința ce vroia să se încuibeze în ochi, acolo unde vreau să-mi pliez adevărul, pentru a privi obiectiv realitatea, și am împins-o într-o iluzie de care m-am debarasat, fiindcă nu se sincroniza cu senzorialul. Iluzia a început să urle de durere și mi-a părăsit corpul, transplantându-se într-un om-simulacru, unde s-a îndrăgostit de un simulacru berbant.
Suferința a luat lecții de box, a boxat cu fericirea și a făcut-o k.o., a boxat cu adevărul și l-a trimis la podea, când a boxat cu sinele de categorie grea, a fost înfrântă. Suferința vedea realitatea ca un fluid continuu, a luat lecții de înot și a început să traverseze înot realitatea, trecând printre oameni ca niște balize. Suferința cerșea la intersecția tuturor destinelor oamenilor, a fost alungată de toți oamenii în care trăia, hrănindu-se cu depresii, deprimări, obnubilări, decepții și dezamăgiri. Un copil belicos arunca cu pietre în ea, iar oamenii o priveau cu repulsie și dispreț. A doua zi, la intersecția tuturor destinelor oamenilor, nu mai cerșea suferința, ci non-sensul ostracizat de oameni și considerat proscris, fiindcă nu oferea niciun sens vieții, dimpotrivă, considera că viața nu are niciun sens.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate