agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 189 .



meditația transcendentală
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [romantica3 ]

2023-01-16  |     | 



de treizeci de ani eu simt beneficiile meditației transcendentale. mi-am descoperit și dezvoltat vocația de scriitor, mi-am descoperit misiunea pentru care sunt pe pământ la școala vieții evoluționiste.
meditația transcendentală ridică vibrația gândurilor la nivele superioare, creează conexiuni cu spiritele superioare
ale divinității, eliberează conștiința de constrângeri, de neliniști, de griji. scoate la suprafață cele mai luminoase gânduri, pasiuni multiforme, multicolore, colorează pur și simplu mentalul, dezvoltă spiritul care îi induce creierului programe să producă hormonii fericirii, fiecare zi de viață este un succes al conștiinței și al sufletului, prin tot felul de realizări pentru familie, prieteni și naturile înconjurătoare. desăvârșește sursa care produce iubire necondiționată, fericire constantă, scurtează distanța dintre spirit- conștiință și univers dintre spirit și divinitate.
fiecare om poate medita în fiecare seară în liniște într-un colț al casei curat după câteva minute de exerciții de respirație profundă. meditația transcendentală este mai puternică decât rugăciunea cu sorți siguri de reușită în cel mai scut timp.
meditația transcendentală încetinește îmbătrânirea, conferă chipului luminozitate. fizic și metafizic practicantul de meditație transcendentală ține bolile grave la distanță, crește maxim imunitatea, dezvoltă un scut protector care să împiedice energiile negative să pătrundă în corp, dezvoltă psihicul și spiritul conform voinței lui Dumnezeu.
de asemeni meditația transcendentală deschide toate chakrele pentru ca energiile universului să pătrundă în organele centrale, vitale. armonizează echilibrează toate cele șapte corpuri din om; corpul fizic terestru, corpul de aer, corpul de apă, corpul de lumină, psihicul, sufletul, spiritul.
survin visuri mărețe, idealuri cu o clarviziune determinată de voința divină, devin fenomene parapsihologice , în practicantul de meditație transcendentală se manifestă universul, Iisus Hristos conform voinței lui Dumnezeu.
meditatorii transcendentali purifică centrele energetice afectate ale planetei, ale omenirii. nimeni nu ar avea nimic de pierdut dacă ar începe să mediteze transcendental să își îmbunătățească destinul să devină un spirit superior lucrând umăr la umăr cu divinitatea pentru bunul mers al programelor de evoluție fizică și metafizică.
a venit vremea ca oamenii să fie puri ca florile, nevinovați ca arborii, blânzi ca oile, iluminați ca arhanghelii, ca heruvimii ca serafimii, să devenim fiecare o glorie a spiritualității universale.
așa să ne ajute Dumnezeu - Amin

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!