agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 304 .



despre temperamentele umanității
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [romantica3 ]

2023-02-20  |     | 



Caracteristicile temperamentale ale omului actual sunt semnificative în procesul de evoluție.
Temperamentul determină manifestările interioare cât și pe cele exterioare.
Este latura dinamică- energetică a personalității care își pune amprenta asupra manifestărilor comportamentale.
Temperamentul este curentul eredității, al însușirilor moștenite, este o lege cosmică.
Am constatat pe parcursul vieții că sunt mai multe tipuri de temperament
- temperamentul coleric, impulsiv, vulcanic- energic care denotă agresivitate în comportament, predominantă a Eului exagerat de înflăcărat, exacerbat. Mare parte dintre oamenii colerici devin mafioți, infractori, teroriști, războinici, exemple elocvente au fost Napoleon și Hitler, actualmente este Putin.
- temperamentul sensibil, care nu își poate gestiona sentimentele, nu își poate controla emoțiile, care poate fi rănit ușor cu cuvântul, cu gestul cu fapta.
- temperamentul pasional, sentimental, romantic, dominante a sistemului sanguin și a corpului astral, creează armonie și frumusețe între naturile înconjurătoare. universul este romantic, feeria de lumini stelare, solare vorbește despre modul în care universul este spectaculos de pasional.
Fericiți sunt cei care au chipul și asemănarea universului.
Terra este o planetă romantică întruchipând o multitudine de miraje, minuni, miracole, multicolore.
- temperamentul flegmatic, cinic, ironic, caracteristic omului lipsit de echilibru psihic emoțional, cu percepții întunecate asupra vieții, cu o dominantă a corpului eteric.
- temperamentul leneș, delăsător, apatic, care trebuie permanent împins de la spate, care nu poate lua nici o decizie în ceea ce privește viața și destinul, cu mari dezechilibre între corpul fizic, eteric și astral.
Viața este șansa unică în care putem face modificări semnificative în comportament, în temperament, pentru ca să rezonăm cu legile terane și ale universului, ca să ridicăm vibrațiile psihologice la nivele superioare.
Autoeducarea temperamentului face posibilă împlinirea deplină a visurilor, a destinului, a misiunii pentru care ne-am născut pe pământ.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!