agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 160 .



Despre alimentația divină
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [romantica3 ]

2023-04-17  |     | 



Cele mai importante elemente din alimentația divină sunt; Iubirea, Lumina, Credința, Speranța și Pacea, sunt elementele primordiale cu care s-au hrănit zeii, în termen universal se numește prană.
Locul zeilor în credința creștină este astăzi luat de arhangheli, heruvimi și serafimi, de sfinți și îngeri.
Chiar și bunul Dumnezeu se hrănește cu iubirea și lumina omenirii și a universului.
Următoarele elemente din alimentația divină sunt rugăciunea si comunicarea pe frecvența luminii, urmate de bucurie, cântec și dans. Toate spiritele consideră rugăciunea hrană divină, toate caută căi de comunicare cu spirite superioare sau de aceeași valoare morfologică.
Toate spiritele au nevoie să fie fericite să ajungă la abundența bucuriei infinite, extazul divin este adevărata hrană emoțională.
În total sunt zece elemente câte unul pentru fiecare deget de la mâini.
Toți oamenii situați pe frecvența Maicii Dumnezeie (care este cea a iubirii și compasiunii divine), sunt învățați de mici să producă iubire, bazată pe cunoaștere , pe educație, pe studiu într-un mediu curat, sănătos, armonios.
Iubirea, credința, speranța, pacea, lumina generează în oameni puteri paranormale, îi îndumnezeiește, totodată îi pun în slujba umanității , a universului și a lui Dumnezeu.
In lumea actuală foarte mulți oameni tânjesc după iubire de la Dumnezeu , cum de altfel foarte mulți tânjesc după bogăție, fiecare om vrea foarte mult ceva, toate dorințele pot fi ușor recunoscute conforme cu realitatea și situația fiecărui om.
Este adevărat că majoritatea oamenilor voiesc să-și satisfacă nevoile de supraviețuire, astfel că ei își hrănesc sufletul doar cu speranțe, pentru că cei câțiva flămânzi de bogăție au strâns mare parte din avuțiile pâmântești. Aceștia din urmă ar trebui să fie altruiști să împartă din bunurile lor incomensurabile și celor nevoiași, din păcate se hrănesc cu egoism și avariție.
Iisus Hristos spune că mai repede va trece cămila prin urechea acului decăt bogatul în împărăția lui Dumnezeu.
Eul nostru superior ( ființa lăuntrică) pentru ca să evolueze are nevoie de hrană spirituală, de cunoaștere la nivel înalt ,de ascensiunea în grația divină.
Se cunosc mai multe tipuri de foame, foamea fizică, foamea spirituală, foamea emoțională, foamea mentală, nevoi pentru care omul în viață trudește și se zbate să și le satisfacă.
Este adevărat că numai după ce foamea fizică este rezolvată, mintea, sufletul și spiritul se pot ocupa de nevoile lor.



















.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!