agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 32 .



Despre vocație și pasiune
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [romantica3 ]

2024-06-27  |     | 



Fiecare om se naște cu una sau mai multe vocații din domeniul artelor , al culturii și al științei.
Sinonimă cu înclinația și aptitudinea, vocația determină succesul și performanțele în procesul de evoluție.
Vocația este o predispoziție, o chemare în domeniul profesional dar și în cel pasional.
Este plină lumea cu oameni care combină vocația cu pasiunea și produc opere, lucrări valoroase, de excepție.
Acești oameni nu mai simt munca, profesia aleasă ca pe o corvoadă, grea , apăsătoare, stresantă, fac totul cu plăcere, și obțin satisfacții multiple, personale și profesionale.
Vocația și pasiunea îi ridică pe mulți oameni la nivelul de genialitate, de excelență.
Vocația, acest concept psihologic, ideologic aduce cu sine rațiunea superioară, înțelepciunea.
La mulți oameni vocația poate apărea mai târziu la maturitate, acest fapt îi determină să își schimbe profesia, domeniul de activitate.
Vocația și pasiunea determină entuziasmul creator, inovator, nu obosesc psihicul dimpotrivă îl dezvoltă, generează confortul maxim.
Oamenii care își urmează vocația descoperă un sens mai profund al existenței, al activităților, sunt mai fericiți, mai împliniți, mai dăruiți lumii și divinității.
Fără tăgadă, vocația este un element fundamental în existența omului, reprezintă o parte esențială din zestrea cerească, astrală cu care sufletul și spiritul au venit pe pământ, îi îndeamnă la studii aprofundate.
Pentru a exista un echilibru între vocație pasiuni și presiunile sociale trebuie să se stabilească prioritățile, omul să conștientizeze ce este important pe plan profesional, social și personal.
La mulți oameni procesul de descoperire a vocației poate fi dificil, necesită analiză, introspecție, încredere în forțele propria în univers, în divinitate.
Marii maeștri spiritual au afirmat că omul care își propune să realizeze proiecte, obiective îl are asociat pe Univers care lucrează pentru succesul lui.
Cu certitudine și universul și divinitatea lucrează pentru evoluția oamenilor, pentru împlinirea și fericirea pe toate planurile existențiale.
În concluzie, vocația și pasiunea dezvoltă percepția și stima de sine, determină autoevaluarea, dezvoltă abilități de socializare, de comunicare, de relaționare, de expansiune în dimensiunea cunoașterii.


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!