agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 83 .



Despre corectitudine
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [romantica3 ]

2024-07-19  |     | 



În viziunea mea corectitudinea este cartea de vizită a omului cu conștiința curată, ușoară, liberă de orice înșelătorie și viclenie.
Cu siguranță corectitudinea este mai mult decât o calitate , este o virtute, care face cinste omului zilelor actuale destul de tulburate, de confuze, de complicate.
Un om corect poate deveni un prieten de nădejde, pe care te boți baza toată viața.
Corectitudinea poate fi asociată cu bunul simț, cu sinceritatea, cu demnitatea, cu certitudine omul corect are conștiința liniștită, luminoasă, echilibrată, seara la culcare poate pune capul pe pernă împăcat că nu a comis nimănui un prejudiciu, o ofensă.
Pe scara de valori spirituale corectitudinea se află pe o treaptă superioară, ca urmare universul și divinitatea îi oferă recompense considerabile omului corect.
Din păcate corectitudinea este o virtute rar întâlnită în aceste vremuri în care majoritatea oamenilor sunt animați de principiile materialiste, de egocentrism.
Este calitatea foarte apreciată în context personal și profesional, denotă o moralitate demnă de admirat.
Un om corect apreciază la justa valoare realizările sale familiale, profesionale, dar și pe cele ale semenilor cu care colaborează.
Corectitudinea poate reprezenta poarta de acces la inteligența unui om, la onoarea și demnitatea lui.
Angajatorul apreciază și recompensează un salariat corect, îl prezintă ca model de cooperare, în toate cazurile corectitudinea reprezintă un mare avantaj în realizarea proiectelor, a visurilor.
Datorită corectitudinii oamenii sunt promovați, ating nivelul de sus al evoluției spirituale, profesionale.
Cu siguranță omul corect prezintă încredere totală, pe care semenii apropiați se pot baza, se pot sprijini.
Fără corectitudine profesională pesemne nu ar exista progres material și spiritual.
Corectitudinea este foarte importantă în lumea în care trăim și ne manifestăm voința, personalitatea.
Corectitudinea este valoarea reală a omului bun, total pozitiv, ambițios, optimist, încrezător în potențialul său creator.
Omul corect se comportă în societate conform voinței divine, conform proiectelor planificate în astral.
Corectitudinea produce întotdeauna plăcere și uimire, admirație și apreciere, prețuire.
Socrate spune că nu a trăi este de mare preț ci acela de a fi corect, cinstit.
Integritatea unui om este conturată în mare parte de corectitudine, de cinste și onoare.
Seneca spune că trebuie să trăim și să cugetăm ca și cum cei din jur pot privi în adâncul inimii și conștiinței noastre.
La omul care este corect cuvântul se aseamănă cu fapta, vorbele, gândurile se materializează în cele mai aspectuoase feluri, în cele mai spectaculoase moduri.
Un om corect poate fi cu adevărat, fericit, iubit, prețuit, împlinit pe toate planurile existențiale.
În concluzie omului corect îi sunt facilitate, deschise toate oportunitățile de realizare, de progres, de dezvoltare personală.


.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!