agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Romnesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 24 .



Despre abilități
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [romantica3 ]

2024-10-29  |     | 



Calitatea vieții depinde în totalitate de abilitățile cu care este omul înzestrat, evident și cu cele pe care le obține experimentând întâmplări, situații, provocări.
Abilitatea este sinonimă cu priceperea, cu îndemânarea, cu talentul, cu ajutorul căreia omul ajunge la rezultatul mult dorit.
O mare parte din abilități le aduc sufletul și spiritul din viețile anterioare, precum, curajul, voința, ambiția, determinarea, încrederea în sine.
Prin abilitate se mai înțelege însușirea cognitivă prin care omul își realizează cu succes dorințele, visurile, proiectele, planurile.
Abilitățile îl determină pe om să ia deciziile cele mai potrivite, mai corecte, mai raționale, pentru ca să nu survină dezamăgirea, tristețea, deznădejdea.
Importante, semnificative abilități sunt generate de ascultare, de observație, de studiu începând cu primii ani de viață, continuând pe tot parcursul vieții.
Puterea de înțelegere a fenomenelor vieții dezvoltă în oameni un potențial creator, o inteligență superioară.
Cu cât omul are mai multe abilități cu atât de mult este mai sănătos psihic și fizic, abilitățile controlează mușchii corpului și al creierului, poate realiza cu ușurință tot ceea ce își propune pentru a fi fericit, împlinit pe toate planurile existențiale.
Cu ajutorul abilităților se dezvoltă și stima de sine, omul reușind realmente să își învingă fricile, să își regleze slăbiciunile, nesiguranța, neîncrederea.
Abilitățile sunt forme de energii subtile care generează lumină spirituală în creier, desfășoară o bună organizare a emoțiilor, a sentimentelor, mai exact dezvoltă clarviziunea, clar simțurile.
Abilitățile disciplinează omul, prin acțiunile sale să urmeze voința divină, să împlinească planul divin.
Abilitățile îi motivează pe oameni să aibă cuceriri în dimensiunea cunoașterii dar și în cea materială.
Abilitățile îi fac pe oameni puternici, să reziste în luptele cu greutățile vieții, cu vicisitudinile, să reziste, să se vindece când sunt în suferință.
Nu în ultimul rând abilitățile sunt aptitudini, competențe profesionale, cu care omul își poate pune în aplicare sentimentele, ideile, principiile, pentru a avea rezultate de succes, în urma cărora oamenii primesc aprecieri, respect și prețuire.
Prin confruntări controlate de abilități se relevă oameni cuceritori, temerari, ambițioși, pot face imposibilul să devină posibil, să aibă realizări răsunătoare în plan familial și social.
Cu cât omul are mai multe abilități cu atât mai mult poate deveni un formator, un reper demn de urmat, se poate înconjura de oameni cu care să întemeieze afaceri, prietenii, cu care să rezolve situații dificile.
Abilitățile sau capabilitățile reprezintă potențialul total creator al unui om, cu misiunea de a atinge înalte nivele de evoluție.
Fără abilități oamenii nu se pot integra în familie, în societate , nu pot opera profesional nu sunt acceptați nicăieri, ajung ca niște legume să vegeteze împotriva legilor vieții, împotriva universului și divinității.







.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!