agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Romnesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 11 .



Despre integritate și prestigiu
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [romantica3 ]

2024-11-21  |     | 



Integritatea și prestigiul sunt concepte fundamentale, necesare în evoluția omului, pentru a atinge cele mai înalte niveluri existențiale.
Conduita etică, onorantă, disciplina, demnitatea, autocontrolul, autocunoașterea, responsabilitatea și asumarea, respectul și dragostea pentru valorile sociale și socioculturale, toate aceste aspecte în armonie reprezintă integritatea.
Distincția, moralitatea crescută, dragostea de adevăr, echilibrul între suflet spirit și conștiință, echilibrul emoțional, succese și performanțe de renume, celebritatea , reprezintă prestigiul.
Studiul permanent, în dezvoltarea abilităților și aptitudinilor, generează integritate, corectitudine, duc la prestigiu.
Cinstea și corectitudinea, deschiderea și transparența, responsabilitatea și răspunderea generează constant integritatea morală și profesională
Codul de etică și conduită, integritatea, administrarea corectă a resurselor profesionale și sociale, definesc valorile principiale cu scopul de a spori capacitatea administrativă și prestigiul.
Codul de etică respectiv moralitatea și integritatea reprezintă ghidul în ceea ce privește comportamentul corect, acceptabil din punct de vedere moral și profesional în cadrul instituției.
Codul de etică și integritatea urmăresc asigurarea calității actelor administrative și interesul public în cadrul instituțional eliminând în totalitate actele de corupție, de nesupunere, de neascultare.
Codul de etică și integritate urmărește dezvoltarea discernământului salariaților în cadrul instituției indiferent de funcție, la toate nivelurile socioprofesionale, urmărește respectul pentru toți salariații.
Codul de etică și conduită nu îngrădește libertatea de gândire și de expresie, dimpotrivă oferă fiecărui salariat posibilitatea să aducă noi viziuni creatoare, inovatoare, înnoitoare, să pună în aplicare întreg sistemul de gândire bazat pe principii și valori fundamentale.
Integritatea morală , profesională, contractuală trebuie să interzică salariaților să solicite beneficii materiale, sau financiare din exteriorul instituției, altele decât cele pe care instituția le oferă salariaților, pentru a nu fi create acte de corupție.
Principiile care guvernează activitatea salariaților sunt; principiul competenței, principiul performanței, principiul libertății de expresie, principiul eficienței și eficacității , principiul responsabilității, principiul compatibilității, principiul bunei credințe și al moralității, toate aceste principii formează integritatea socioprofesională, generează prestigiul.
Integritatea și prestigiul nu sunt subiecte tratate exhaustiv, deoarece pot suferi modificări comportamentale, modificări de viziune și creativitate, pe parcursul timpului.
În concluzie integritatea și prestigiul fac parte impresionantă, fenomenală din sistemul de valori, care pot fi transformate în materie, care pot menține calitatea vieții superioară, care pot genera sănătate fizică și psihică, care pot genera fericire absolută pe toate planurile existențiale.






.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!