agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2024-11-23 | |
Rugăciunea este modul direct și corect de conectarea a omului cu divinitatea, respectiv cu ierarhia divină.
Rugăciunea trebuie făcută din adâncul conștiinței, nu superficial din vârful buzelor, pentru ca să producă energie electromagnetică, să atragă asupra energie de aceiași valoare, și putere pozitivă pentru a ține la distanță factorii negativi, conflictele, violențele, nefericirea, nenorocirea. Energia produsă de rugăciune este capabilă să curețe biocâmpurile din jurul omului, poate să-i inducă omului liniște și pace interioară, bucurie și entuziasm creator. La scut timp după moartea soțului meu Alexandar, din cauza tristeții adânci de lungă durată, m-am îmbolnăvit de depresie, am avut gânduri repetate de suicid, demonii voiau să pună stăpânire pe sufletul meu, m-am speriat foarte tare, eram supărată pe Dumnezeu, am încetat să mă rog, atunci ceva neexplicabil m-a iluminat, m-a consolat, poate îngerii mei păzitori, ca urmare am lungit perioada de rugăciune la o oră dimineața și la o oră seara. Energia rugăciunii m-a vindecat, acum pot ține tristețea sub control, am creat un echilibru stabil între conștiință, suflet și spirit, cu alte cuvinte am făcut terapie prin rugăciune. Cu siguranță și prietenii mei dragi și buni, cu suflet minunat s-au rugat pentru mine, astfel că energia produsă de ei a dat amploare energiei produsă de mine prin rugăciune, ființa mea s-a înconjurat cu energie pură. Au o importanță majoră gândurile celor apropiați nouă, dacă sunt curate, pline de iubire fără urmă de răutate, deoarece gândurile se transformă în energie de lumină, electromagnetică. Rugăciunea exprimată din adâncul ființei, produce lumină, care îl călăuzește pe om pe drumul corect, potrivit ființei sale, potrivit misiunii cu care a venit pe pământ. Mai devreme sau mai târziu fiecare om descoperă misiunea pe care trebuie să o exercite pentru el dar și pentru familia lui, în folosul societății. Familia reprezintă nucleul societății, cu cât membrii familiei sunt mai uniți și trăiesc în armonie cu divinitatea cu natura, cu semenii, cu atât mai mult apar rezultatele dorite pe toate planurile existențiale. Rugăciunile exprimate împreună au o putere mai mare de a distruge factorii stresanți, nocivi, demoni numiți și egregori care stau agățați de ființa umană, care stau în biocâmpurile ființei umane extinse până la șapte metri, cu alte cuvinte rugăciunea alungă demonii din preajma lor, care stau la pândă să îi locuiască să le invadeze biocâmpurile și sufletul. Rugăciunea exprimată din adâncul ființei reprezintă revărsarea dragostei asupra sinelui dar și asupra celor apropiați, energia luminii produsă de rugăciune îl călăuzește pe om la toate lucrările sale pe parcursul vieții. Dumnezeu Tatăl și Fiul ascultă rugăciunile oamenilor și le satisface dorințele visurile, nevoile. Rugăciunea dezvoltă la maxim credința în divinitate respectiv în ierarhia divină, după cum urmează, îngerii veghetori, sfinții, arhanghelii, heruvimii, serafimii. În timpul rugăciunii Sfântul Duh se pogoare asupra omului să îl lumineze, să îl povățuiască în toate lucrările pe care le are de realizat. Din păcate o mare parte dintre oameni se roagă la divinitate numai atunci când sunt bolnavi, sau când se află într-o mare încurcătură. În concluzie rugăciunea este singura modalitate a omului de a se conecta cu Eul Superior în care își face prezență Sfânta Treime, respectiv Tatăl, Fiul Și Sfântul Duh, ca atare rugăciunea este creatoare și salvatoare. Pentru mântuire, purificare și iluminare nu este nevoie de nimic altceva decât de rugăciune neîncetată exprimată cu toată puterea credinței.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate