agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-12-16 | | Așa cum am promis, revin cu informații proaspete. Cu doar două zile în urmă am primit revista în care am găsit ceea ce urmează. a) International Haiku Poetry Festival, The Aichi Expo, July 2005 Admirând fulgii de nea – în zâmbetul pruncului ei un nou dințișor Admiring snowdrops – in the smile of her baby a new tiny tooth Eduard Þară Seară de iarnă – frunzele mesteacănului luminate de nea Winter evening – all the copper beech’leaves lit by the snowfall Vasile Moldovan b) WHA Junior Haiku Contest 2005 Nea pentru mult timp – fluturele leneș doarme pe o floare for a long time the snow – a lazy butterfly sleeps on a flower Cătălina Pop c) Basho Festival 2005 Vino să vezi minunea: trandafirul Maicii Domnului tocmai înflorește. Come to see a miracle: the Rose of the Virgin is just blooming Vasile Moldovan Luna prin gard o altă scară înspre casa bunicilor Monlight through the fence – anoter staircase towards the grandparent’s house Eduard Þară d) New Zealand Poetry Socit Contest 2005 Citind o scrisoare, în ochii albaștri ai mamei lumini și umbre. Reading a leter, in the mother’s blue eyes shaes and light. Apus de toamnă – vârful pinului bătrân încă luminat Autumn sunset – the top of an old pine tree is still lit Vasile Moldovan (din HAIKU REVISTA DE INTERFERENÞE CULTURALE ROMÂNO-JAPONEZE Nr. 34/2005, toamnă-iarnă )
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate