agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 4619 .



Sfaturi de iubire
eseu [ ]

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [bya55 ]

2006-02-04  |     | 



Să nu crezi că dacă ești cu cineva ești fericit...nu mai ești singur..., simți căldură sufletească atâta timp cât ești lângă persoana respectivă,când nu e lângă tine simți răceală. Nu , o să vezi pe propria piele , că iubirea NU E AȘA CUM ÞI-O POVESTESC ALÞII.La început lupți ca să obții iubire,apoi lupți pentru a o păstra.Nu trebuie să devină o fixație iubirea,ea nu este decât un sentiment trecător , exista doar în mintea noastră,te simti bine lângă persoana respectivă când îți acordă toată atenția cuvenită , dacă nu e așa e doar durere,inima cere un sărut , o îmbrățișare, crede-mă simți intotdeauna o nesiguranță,nu e fericire deplină . E frumos să te plimbi cu cineva și să te protejeze de frig , sa țină la tine și să-ți arate asta,iar fiecare sărut să fie o aventură...
Era frumos , puteai gândi aiurea,puteai zice orice,sufletul îți vibra de sentimentul inălțător al gândurilor,acum le simt închise în mine,gânduri pierdute printre matematici discrete . Sunt fantezii , o linie a infinitului la care sper să ajung , dar pe care nu o pot atinge , e ca un magnet , un soare ce mă absoarbe deși mă iradiază , orbindu-mă , căci nu mai pot vedea viața . Păcat că visul e doar un vis , plutește în vântul incertitudinii , se risipește în clipe și nici măcar nu ai timp să te bucuri,și daca ai sansa să te bucuri , parcă e prea scurtă , aș vrea ca fericirea să dureze un secol , să fie vis + realitate într-o fantezie , dar o viața de om e prea puțin...
Dar eu sunt un îngeraș travestit,problema e că nimeni nu mă crede...Da , ce-mi pasă mie de alții . Ei vor cunoaste doar ambalajul , un strat de rugină . Da , distanța... , oricum nu mă voi deschide niciodată cui nu merită și daca am facut asta din greșeală... , va vedea partea urâtă din mine . Problema e că puțini știu să aprecieze combinația dintre frumos și urât , deși inseamnă provocare . Dar ca să pornești la luptă trebuie să-ți pui armura , să nu suferi , să nu te rănești , dar te sufoci și ești cu atât mai mult... mai sensibil . Dar cum crezi că vei avea pe cineva , iți sare careva in brațe ? Nu prea ... nu a zis nimeni că viața e roz,trebuie ca tu să o faci sa fie roz...

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!