agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 2269 .



Simple note (3)
eseu [ ]
Pentru Ciprian Colecţia: Texte Filozofice

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Rostogol ]

2007-11-13  |     | 



* Dualitatea știință, con-știință, știință conținută care odată generată are sarcina permanentă de a se autoproteja.
Conștiința conținută se regăsește la indivizi, colectivități, univers.
Degradarea acesteia începe de la individ, ca degradare a calității energiei, prin pierderea capacității de conservare voită sau ne-voită.
Repararea conștiinței individuale este posibilă prin legi ale colectivităților.
Democrația este o binecuvântare!
* Tirania cuprinde și teroarea, adică modificarea conștiinței colective.
În democrație acest lucru este posibil printr-o conlucrare
sârguincioasă a agenților degradanți de conștiință, în timp mai îndelungat.
Astfel energia își clădește singură sisteme de apărare sau/și distrugere.
* Prin ea însăși, energia este duală.Aceasta ne arată că nu este primă apariție în lanțul existențial.
* Revin: "La început a fost Cuvântul".
La noul născut- țipătul, teama accederii într-un alt mediu vital. Care este legătura ? O sămânță care încolțește, iese din pământ, țipă? O larvă?
* Þipătul cuprinde teama,o informare rapidă, instantanee aproape despre noul mediu, noile condiții. Acest fapt este creator? Da. Ce creează ? Conștiința conținută. S-a născut un apărător al energiei, sau un posibil distrugător(prin nerespectarea legilor sau prin aplicarea unor legi strâmbe.)
* Expresia "lanțul existenței" formează conștiința existenței în recluziune.
* Recluziunea nu solicită neapărat îngrădirea, ci atracția nelimitată fără putința desprinderii.
* Moartea este o eliberare, dar nu -transformarea.
* Recluziunea este liber consimțită datorită necunoașterii a ceea ce există dincolo de ce se vede. CEL care cunoaște aceasta ne-a creat și ne folosește cu un SCOP sau cel care ne-a îndepărtat de la această cunoaștere are un scop.
* Cine generează lanțul cauză-efect se bazează pe caracterele instinctuale ale indivizilor dar și pe acțiunile voluntare în vederea îndeplinirii unor necesități vitale, generale sau/și altfel de necesități.
* Lanțul cauză-efect se manifestă întru conștiință și în conștiința modificată.
* Iată că omul în plan fizic are o misiune prin posibilitățile pe care le are în planul percepțiilor dar nu al comunicării mesajului virtual, și de deplasare în macro și micro-univers.
* Putem să stabilim unicitatea când putem să fim unici sau când când vom fi atrași de unicitate în firea sa.
* Unicitatea creiază, întreține, vindecă, schimbă, transformă, înnoiește prin legile pe care le-a întronat.
* CUVÂNTUL generează atracția.
* Cuvântul este deținătorul tuturor atributelor care duc la împlinire sau există artere, nervi, oase, fluide care să-l conducă acolo unde să se împlinească, asemeni seminței care rodește în pământul prielnic?
* Cuvântul rostit este de neoprit.
* Traiectoriile cuvintelor către pământurile prielnice le împlinesc, alte traiectorii provoacă dereglări în jur, dar nu le împlinesc. Deci energia care le-a dirijat nu a fost bine direcționată și/sau nu a avut puterea potrivită.
Puterea este însă, cuantificată, deci anumite cuvinte nu se pot rosti pentru că le lipsește forța purtătoare.
* Ce voim să realizăm?
nimic- dispare puterea
multe- puterea se concentrează și se disipă
puține- se concentrează sau slăbește, în funcție de înălțimea voinței de a realiza.
* Factorul care focalizează puterea este voința.
* Voința ține de gradul de conștiință.
* Conștiința spune ce este necesar, vital necesar, și poate fi întărită prin impunerea unui scop.
* Scop- conștiință- voință- putere- Cuvânt
* Accederea la cuvânt determină autoritate.
* Între indivizii care se raliază realizării unui scop, autoritatea cuvântului o va deține cel mai puternic dintre ei. Iar autoritatea cuvântului sporește odată cu numărul indivizilor cu același scop.
* Puterea o denumim în funcție de intensitatea energiei acumulate necesară rostirii.
* Scopul existenței - accederea la cuvânt.
* De ce? Ce dorim să devenim? Semănători? Cosași? Culegători? Morari? Consumatori? Spre a avea viață veșnică?
* Cuvântul este sămânță.

.  | index










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!