agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2008-06-30 | |
Ray, te cheamă și Bradbury? Te mai numești așa la vârsta ta? Să-ți fie rușine! Rușine să-ți fie!
Urâtule și distopicule, te-au bătut la fund de „1984”, de o mie nouă sute optzeci și patru de ori de ori Orwell și anti-utopicul Zamiatin tradus de el. Din fericire - mulțumește lui Dumnezeu! - ai prăsit și tu ceva pe lumea asta: un senator și un deputat în țara România (Funar, dacă îți spune ceva! și Ghișe, dacă e relevant!). Să știi că EI sunt vii (senatorul Funar și deputatul Ghișe). Te trăiesc! Au condamnat prin lege nefericirea, căderea pe brânci a gândurilor umane și, prin consecință, desocializarea. Într-un cuvânt ÎNSTRÃINAREA. Da, EI sunt „pompierii cretinismului”. Nu numai că „au făcut-o de unanimitate”, dar beneficiază și de „imunitate”. În sensul unanimității ăsteia, de acum încolo, știrile evocă evenimente pozitive statale cantitativ echivalente cu evocările negative care echilibrează balanța. Adică, dacă într-o zi nu se obține o balanță echilibrată a știrilor, atunci toate știrile sunt informații suplimentare. Prin urmare se taie în carne vie, totul se aruncă și se arde la 451 de grade Fahrenheit. Sau la mai multe. Numai de s-ar alege prafu’ și pulberea, alege-s-ar să se aleagă!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate