agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ Concursul ”Romeo și Julieta la Mizil”, Ediția a XVIII-a, 2024-2025, Mizil
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2006-05-14 | |
"Riști să FI banat pe canal dacă publici gunoi!"
Era ceva vreme în urmă (după cum îmi aduc aminte) avertizarea care îl întâmpina pe orice doritor de a posta un nou text pe poezie.ro. Nu doar incorect gramatical, ci și cu miros de...gunoi. Între timp a fost schimbat; cineva s-a gândit (și bine a făcut) că un site de cultură ar merita ceva mai mult. "Completează cu atenție toate informațiile cerute, și verifică cu atenție orice greșeli." -Domnilor de la editare, greșelile nu SE VERIFICÃ, ele se ELIMINÃ...lol -Doi la mână, "orice" presupune un singular după sine,a.î. "orice greșeală" ar fi varianta corectă! Ca să fiu mai clar: "mănânci orice biscuiți" reprezintă o formă de comoditate pentru corectul "mănânci orice fel de biscuiți", caz ce presupune o CATEGORIE de elemente (respectiv tipurile de biscuiți) In cazul greșelilor, cel ce ne avertizează dorește corectarea fiecărei greșeli IN PARTE, nu se referă la tipologii. Așadar..."ORICE GREȘEALÃ". ex.: incorect = "La orice ORE din zi și din noapte" corect = "La orice ORÃ din zi și din noapte" Cred că nu e prea sofisticat... doar suntem pe un site de cultură, nu-i așa? ;)
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate