agonia
romana

v3
 

Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission Contact | Înscrie-te
poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
armana Poezii, Poezie deutsch Poezii, Poezie english Poezii, Poezie espanol Poezii, Poezie francais Poezii, Poezie italiano Poezii, Poezie japanese Poezii, Poezie portugues Poezii, Poezie romana Poezii, Poezie russkaia Poezii, Poezie

Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara

Poezii Rom�nesti - Romanian Poetry

poezii


 


Texte de acelaşi autor


Traduceri ale acestui text
0

 Comentariile membrilor


print e-mail
Vizionări: 8595 .



Conevrsatii cu maestru – despre...
eseu [ ]
(Transcrierea notelor culese in urma unor conversa

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
de [Paulo_Coelho ]

2003-03-23  |     |  Înscris în bibliotecă de Cristian Oravitan



- De ce a devenit sexul un tabu?
- Pentru ca este un proces alchimic: transforma o manifestare de vasta energie spirituala, dragostea, intr-un gest fizic (...) Trebuie sa ne modelam creierul astfel ca fiecare experienta sexuala pe care o traim sa devina o experienta unica, la fel cum se intampla cu fiecare iubire (...) Oamenii cred ca, inainte de a-si permite cate o placere de orice natura, ar trebui sa-si rezolve propriile probleme. Fals. Oamenii isi pot rezolva problemele numai atunci cand isi permita sa fie ei insisi (...) Este o crima sa consideri ca o persoana se plaseaza sub nivelul asteptarilor tale. Cuvantul „asteptari” ar trebui, interzis pentru astfel de situatii. Cat timp esti capabil sa oferi ceea ce este ai mai bun in tine, nu trebuie sa iti mai faci griji. Cand doua corpuri se intalnesc, ele pornesc, impreuna, pe un taram necunoscut. A transforma o astfel de ocazie intr-un simplu element de ritual cotidian poate duce la pierderea miracolului aventurii (...) Nu esti singur. Daca cealalta persoana te iubeste, va avea aceleasi indoieli ca si tine, oricat de sigura pe sine ar putea sa para (...) Deschide cutia secreta a fanteziilor tale si nu-ti fie frica sa le accepti. Nu exista standarde sexuale – tu trebuie sa-ti descoperi propria cale respectand, insa, o singura conditie: niciodata sa nu faci ceva fara acceptul ceuilalt. Confera sens sacru pentru ceea ce este sacru. Pentru aceasta, trebuie sa fii incoent, asemeni unui copil, si, totodata, trebuie sa inveti sa accepti miracolele ca pe niste binecuvantari. Fii creativ, purifica-ti sufletul prin ritualuri pe care ti le inventezi singur. Invata sa razi impreuna cu celalalt, creti’va locuri sacre, propune diverse oferte – pentru a sparge barierele inhibitiei. Intelege ca tot ceea ce faci este o manifestare a energiei lui Dumnezeu. Exploraza-l pe cel din fata ta. Daca esti barbat, incearca sa te comporti si sa gandesti ca o femeie – si viceversa. Intelege ca orgasmul fici nu este tocmai obiectivul actului sexual ci o consecinta a acestuia – care poate sau nu sa apara. Placerea nu are nimic de-a face cu orgasmul. Placerea rezida din impreunarea in sine. Fii ca un rau, curgand printre cele doua maluri, printre stanci, apoi prin nisip. Pe de o parte, tensiunile naturale. Pe cealalta parte, relaxarea. Identifica-ti temerile si impartaseste-le partenerului tau. Permite-ti sa traiesti placeri. Asa cum tu te temi sa oferi, la fel si celalalt se teme. Atunci cand, doua corpuri intalnindu-se, ambele vor sa ofere si sa primeasca, toate problemele dispar.

.  |










 
poezii poezii poezii poezii poezii poezii
poezii
poezii Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. poezii
poezii
poezii  Căutare  Agonia - Ateliere Artistice  

Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net

E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate

Top Site-uri Cultura - Join the Cultural Topsites!