agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2004-03-20 | |
Președintele în exercițiu Bush stă pe un nor și aruncă cu chiftele în lume. Buf...o chiftea în Afganistan, buf...altă chiftea în Irak, zbârci, aia spre Venezuela a deviat. „Oare de ce sunt oamenii așa de-ai dracului și nu apreciază gesturile mele la justa lor valoare ?” se întreabă Bush mirat.
Apare diavolul Ionescu rânjind „Americanii sunt așa de naivi...sau interesați. Bin Laden a fost o găselniță perfectă pentru insipidul președinte Bush- care nu știa nimic și nici n-a învățat ceva- însă se luptă, el, cel mai puternic om al planetei cu niște cămilari...și până acum scorul e 1-0 pentru mirositorii de fund de cămilă...sau Bin Laden e păstrat și pentru mandatul viitor ca „lupta globală contra terorismului să fie victorioasă „- dar numai cu Bush ?”the american way of life” pe care ei încearcă s-o impună...bleah...în primul rând, greșesc ținta...începând cu Guatemala și terminând cu Irak-ul- n-au încercat niciodată să arunce hamburgerul omului simplu, celui flămând- marea majoritate a celor pe care ei încearcă să-i ajute sunt guverne sau politicieni corupți-și de o moralitate îndoielnică, în cel mai bun caz... asta dacă Somoza, Pinochet și Stroessner nu vor ajunge alături de Hitler...deci nici o afacere pentru cei mulți- a se vedea și Irak-ul...un politician cel puțin dubios- Chalabi- acuzat de deturnare de fonduri în Iordania- e omul lor providențial pe care încearcă să-l propulseze...pentru acest Chalabi au murit n soldați americani, nu pentru libertate...și-o să mai moară...” Dintr-un colț, modestă, Sfânta Vineri „Vai maică, dar atâta i-am așteptat pe americani ! Când mi-am făcut eu școala, în anii 60 americanii erau vestiți prin blugi și ciungă...și-acuma când au venit încerci să-i gonești ?” Diavolul Ionescu (furios):”Taci babo că nu pricepi nimica...americanii sunt sublimi la ei acasă...cultura americană...Whitman, Ezra Pound, Thoreau...dar când părăsește SUA americanul e , alături de japonez, bădăranul planetei.E incult.Se poartă ca un porc. Vrea ca toată lumea să fie ca el. Și dă în gropi de nu se poate. A se vedea ambasadorul trimis în România-e el băiat bun dar e așa mai...” Sfânta Vineri :”Pușcă drace, n-ai ce-i face” D.Ionescu:”Vezi babo, pentru ortodocși care nu prea înghit...ne-au trimis un astfel de ambasador-e o palmă ? Probabil nu. E o nesimțire crasă ? probabil că da...” Sfânta Vineri: „Hai mai las-o jos că măcăne...i-au învins ei pe ruși ?” D. Ionescu: „Ei și ? În locul imperialismului roșu, imperialismul înstelat...și sunt așa de jenanți, cu majoritatea lor morală și cu prostia lor congenitală...cu dorința de a face ei ordine pe planetă, cu refuzul de a accepta și alte păreri...sunt mai răi decât Stalin, babo...” Sfânta Vineri: „Mai cântă și pe la altă masă...” Președintele Bush (nedumerit): „Sunt ignorat total...chiar așa, eu cel mai puternic om de pe planetă...cel mai moral...cel mai legal...” Sfânta Vineri: „Pui pui, Bin-Laden, pui, pui Bin-Laden...hai să ciugulești hamburgerul...” Voce din off (Bin Laden) :”Dacă nu e din oaie nu mănânc...” Vocea comentatorului: „Și așa, stimați ascultători, diversitatea multietnică a triumfat încă odată în acest melting pot care e lumea contemporană...următoarele știri la 23.30”
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate