agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-01-16 | | Înscris în bibliotecă de error Catre Louise si Fraces Norrcros sfarsitul lui aprilie 1873 ...exista ceva ce se numeste "iluminare" in biserica, si nu cunosc extaz mai sublim decat acela de a vedea pe doamna S[weetser], rostogolindu-se in valuri de crep in fiecare dimineata, pentru a intimida pe Antihrist, presupun; cel putin asta e efectul care l-ar avea asupra mea. Imi aminteste de Don Quijote care cerea morilor de vant sa se predea- [...]. Primavara este o fericire atat de minunata, atat de unica, atat de neasteptata incat nu stiu ce sa fac cu inima mea. Nu indraznesc s-o iau, nu indraznesc sa o las- ce ma sfatuiti? Viata e o vraja atat de delicata incat totul conspira sa o destrame. "Ce cred despre Middlemarch?" Ce cred si despre glorie- ca "in unele clipe muritorii imbraca haina nemuririi." George Elliot e unul dintre ei. Tainele naturii umane intrec "tainele mantuitrii", caci infinitul numai il presupunem, in timp ce finitul il vedem... Miercuri voi lansa-o pe Vinnie; va fi nevoie de eforturile reunite ale lui Maggie, ale mele, si ale Providentei, caci oricate progrese ar fi facut Vinnie in natura si arta, nu a reusit inca sa transforme plecarea intr-o stiinta... Cu dragoste, Emily.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate