agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-02-15 | |
„Despre noi”
Să fi știut eu că vreodată Voi întîlni așa frumosă fată Ea m-a fermecat cu a ei splendoare Au n-am puptut rezista la a ei chemare Tot ce mi-am dorit să am e o minune O preafrumoasă fără pereche în lume Să o iubesc aș vrea și să o am aproape La răsărit de soare și la miez de noapte Aș vrea ca întotdeauna în doi să fim Vreau ca toată viața împreună s-o trăim Pentru tine eu orice aș face Luna și soarele în două aș desface Unicul lucru la care țin ești tu Soarele ce-mi luminează sufletu Ești fetița la care aspiram în vise Și ușa inimioarei se deschise Ești cea pe care o doresc în nopți tîrzii Nimfă cu corp cald și ochii străvezii A cărei căldură topește gheața inimii. Iar acum tu nu mai ești cu mine Să știi inima mea îți aparține Aș vrea alăturea de tine să stau tăcut Buzele, gîtul și tot corpul să ți-l sărut Inima să-mi bată din ce în ce mai tare Gîndindu-mă la a ta atingere și sărutare. Loial, fidel mereu eu îți voi fi Oricînd eu pentru tine voi zîmbi Vom fi în doi dacă dorești pînă la moarte Eternitatea doar ea ne va desparte.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate