agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-04-01 | |
Azi voiam sa va pacalesc, va scrisesem cateva mii
de cuvinte minciunele despre iubire dar motorasul 'agoniei' nu voia sa vi le trimita asa ca n-am sa va mai pacalesc, poate ca e mai bine sa fiu sincer cu voi si sa-mi desfac sufletul ca o ploaie prin care daca veti cuteza sa treceti va vor fi inimile mai curate c-o destainuire si poate ca dintr-data, la un colt de visare va veti trezi fredonand refrenele celor mai indragite versuri de pe acest site, care stiu ca va pacaleste mai mult decat o poate face cativa google de 1 aprilie cu pasiunea din care e zidita fiinta sa, cu toate acele nopti in care ati ras si ati plans fericiti ca ati mai descoperit o taina ascunsa-n vreun colt de emotie nascuta de-un vers, de-un gand sau de-un cuvant topit aici poezie si sa stiti ca cea mai mare pacaleala pe care acesta v-o poate face este ca totul e real, dincolo de umbrele virtuale ale tehnologiei moderne in care tastele nasc pasiuni izvorate dintr-o traire iar la capatul tuturor cuvintelor ce se pot spune despre aceasta e acea maginifica, unica emotie de-a impartasi altora ceea ce lumina sculptata in sufletele voastre cuminti caută sa iradieze, va sarut dragi pacaliti de mirarea trezirii la viata !
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate