agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-04-08 | |
Am atatea sa-ti spun si totusi, nu-ti pot spune nimic. Imi vin atat de multe idei incat nu am timp sa le asez pe toate pe hartie, chiar mult prea multe ca sa am timp sa le inteleg. Si raman, gandindu-ma. Si asa, dupa cateva ore, sunt, ca la inceput cu foaia alba si goala.
Intr-adevar dragostea e greu de explicat. Sentimentele in general sunt greu de explicat. Nu crezi? Incearca sa-ti explici frica, incearca sa-ti explici dorinta si apoi incearca apoi sa explici iubirea. Ai sa vezi ca este cel mai dificil sentiment de explicat. Iubirea exista si atat. Pot spune: te iubesc. Atat. In aceste doua cuvinte sunt lumea mea. Si am sa iti spun ca te iubesc de un milion de ori, cu aceeasi sinceritate copilareasca. Tu poate ai sa imi raspunzi: „si eu”, dar nu cred ca vei sti niciodata cat de mult inseamna aceste cuvinte pentru mine. Astazi iti multumesc ca esti langa mine si ca ma iubesti. Iti multumesc ca existi si ca am sansa de a te iubi. Asa imperfect cum sunt…
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate