agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-04-15 | |
In momentul in care am scris aceste texte aveam zece ani..daca am evoluat in acesti opt care au trecut astept sa-mi spuneti voi... lectura placuta!
Anul de gratie 1996.. Unde esti? Unde esti te caut de ani intregi unde esti? ai disparut fara urma ca pasarea ce s-a saturat de lumea aceasta. Unde esti? ma intreb de fiecare data cand ma uit la poza ta. pierdut printre stele? nu! nu! nu stiu unde esti mi-am pierdut atati ani pentru tine! cred ca nu mai are nici un rost.. M-ai uitat? Demult te-am vazut intr-o dimineata rece din prima clipa mi-a placut dar prin fum si disparut. parca erai un inger care ma ineca din priviri sorbindu-mi orice speranta pentru a cunoaste dragostea. m-ai uitat? De ce ai plecat? de ce ai plecat? de ce? pentru ca te-am inselat cu vorbe fara inteles? stiu ca e adevarat ca ai plecat. ai zburat cu aripile ingerului care esti inchis intr-o lume ciudata? de ce m-ai parasit, lasandu-ma singura pe vecie? Despre vis O realitate nedeslusita care ramane in sufletele oamenilor. Unele nu pot fi aflate niciodata, Acolo exista o imaginatie reala, N-o uiti niciodata. Este o vita plina de aventura. Nimeni nu stie visul lui cu adevarat. Intr-o zi il pierzi in alta il gasesti. Amintire Zilele curg ca petalele unui trandafir dintr-o gradina moarta... dintr-un cimitir vechi si parasit. pe morminte reci cu piatra putrezita adesea adorm cufundandu-ma in pamant cu mortii aducandu-mi aminte de ceva care niciodata nu va mai exista.. Amintire II Amintirea ta ma cuprinde toata viata ca o suferinta trimisa de vorbele nerostite de noapte. Ziua stau langa mormantul tau plin cu amintiri, cu viata ta si cu a mea, cu o suferinta neincetata. Noaptea plang... in urma ta ai lasat lacrimi de sange si un suflet ramas in timp... de ce ai plecat? Cam atat... sincer si eu sunt destul de mirata... ramane la aprecierea voastra. Va multumesc!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate