agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-08-07 | | De ce moare astazi prietenia mai repede? Pentru ca emanciparea femeii s-a realizat rapid prin dezgolire, goliciunea nefiind umpluta pe masura de ratiune. O tata, un cur, o mancare calda si cuvinte de lauda, transforma barbatul de azi intr-un gigolo efeminat, un paria crescut pentru placere. E greu sa renunti la bunul ce ti se acorda benevol la prima infatisare; nu-i poti rezista angelicului suflet, trupul merge oricum si-i fraged, moale sau tare, cu sfarcuri dezvirginate de lapte si chiar si-un plod ce-ti da ascultare. Culmea el chiar te asculta, dupa luni de discutii si urecheli. Micut asa cum este a invatat ce este frica si dependenta de tata, desi nu-i esti nici macar sustinator in mici probleme cum ar fi hrana, joaca, confidenta inainte de culcare. Esti zbirul mamei, ce-i mai poate aduce alti frati, un ticalos simpatic in locul taticului, ce stie sa cante la pian. Mi-au trebuit multi ani sa cunosc natura si vointa multor prietenii, devenirea lor fiind anevoioasa si dura, dar prin faptul ca n-am renuntat, mi-am demonstrat dureros ca mi-a pasat mai mult decat era necesar, chiar si atunci când imi apartinea vina. De gandirea mi-a fost strepezita, inseamna ca mi-am pierdut abilitatea de a fi obiectiv in subiectivele mele principii. Oricum, am facut ce n-ar fi facut nimeni, renuntand la cea ce ar fi putut fi, pentru a te lasa sa vezi ceea ce ai vrut cu o persoana pe care atunci nici nu o cunosteai, când cuvantul iubire era de prisos pronuntat si te-ai minti, dar faci cum doresti. Pacat ca durerea ti-a limitat, nu cum crezi, iubirea si-ai uitat pricipii scurte si simple. Pacat ca sangele apa nu se face, pentru ca este o minciuna. Si ma refer la un caz concret si simplu pe care l-ai trecut cu vederea, sau poate iarasi te-ai prefacut, dar l-ai digerat rapid si eliminat ca pe o diaree in mare. Oricum confirmarea a venit astazi(27-07-2005, h:15:48), ca un ciocan in moalele capului. Urata, trista, ametitoare, de a trebuit s-o sun pe Mihaela, s-o intreb ce dracu se intampla, sa-mi confirme gandurile. Prea putin a facut-o, dar eu o simt mai mult ca oricand, din cauza caldurii de afara. Altii lesina, eu am revelatii care-mi provoaca rau; pacat ca nu pot voma la comanda. Nu stiu cine pe cine impulsioneaza intr-un act deloc creativ si nici nu ma intereseaza atata timp cat va hraniti din asta; dar nu va mai pot vedea si-mi pare rau ca nu mi s-a spus din timp, cat sa nu ajung sa constintizez acest lucru. Cum pot trai si fara parinti si sangele pe care nu-l cunosc, pot trai si fara tine! Sangele apa nu se face, ci doar sangerete pentru viermi!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate