agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ Concursul ”Romeo și Julieta la Mizil”, Ediția a XVIII-a, 2024-2025, Mizil
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-08-22 | |
- ti-am povestit despre frica mea de pisici? din copilarie..
in intuneric linistea e o panda atat de materiala. seara pareau dintr-o data insinuante si se prelingeau pe langa pereti planuind cum sa se furiseze langa mine, prin intuneric. - n-ai putea scapa de teama asta a ta de intuneric ? te tin lipita de mine, de ce ti-ar mai fi teama, hai sa-ncercam.eu nu pot adormi decat in liniste si cu toate luminile stinse. noaptea privesc cum te legeni pana te prinde somnul, ghemuita ca intr-o placenta, cu pumnii sub barbie. cu ce te ajuta lumina de pe hol... - ma ajuta sa raman, e o margine care ma tine aici, parca opreste invaziile, n-o stinge. - esti moale cand dormi, abia te aud respirand, ai stropi minusculi de sudoare pe frunte. mereu spui ca ai vise frumoase. - tu nu ai intrebari de care ti-e frica ? inainte sa poata spuna cuiva: tu esti Celalalt, deci si eu exist...cum crezi ca se simtea Dumnezeu ? poate si El stie ce-i frica, nu crezi? - pui, la ora asta... - dar tu nu te intrebi cine suntem cand ramanem singuri? singuri de tot adica. mi-e teama ca n-am sa-mi pot pastra amintirile, cand raman singura. si e logic, in singuratate absoluta nimic nu mai are pret. - ce grozavii iti trec prin minte la miezul noptii. nu exista singuratate absoluta - ba da, simt ca exista, ca ne asteapta undeva. daca privesti oamenii care se strecoara pe langa noi ca niste umbre, fara sa se lege de nimic. ei au ajuns deja acolo. - uite, n-am sa mai adorm inaintea ta. - imagineaza-ti o secunda de liniste totala peste lume. ar fi ca o scurta amnezie a Lui. un Dumnezeu ratacit, cautand sa-si aminteasca de noi. nu inteleg cum te descurci cu linstea. - pui, ce ingani tu acolo cand te legeni ? - mereu inainte sa adorm imi trece mama...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate