agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-06-17 | | huh, ce vis… dormeam și deodată mă trezesc cu Pitagora lângă pat dau să mă ridic catetă dar el mai iute, se apleacă așa, ipotenuză ca la un unghi de 45º și-mi spune: am venit să-ți iau un interviu și să-ți fac o propunere și tace. tac și eu și mă scald așa în ochii lui preț de câteva teoreme și izbucnesc în râs da de unde și până unde? că doar nu-s nici geometru vestit și nici mason nu mi-am propus s-ajung cât despre discipol… știu că-i lungă lista de așteptare la misteriile tale și nu vreau să te-ncurc s-a uitat preț de câteva grade și mi-a răspuns, ochi în ochi: mă, tu ori ești prost, ori te faci! și-a căzut pe gânduri, răscolind prin coșul cu-ntrebări bine, bine, zic eu împăciuitor, da m-ai luat așa pe nepregătite nici măcar nu m-am spălat pe dinți de istoria recentă îmi înfige-un deget în coaste, săgetându-mă, ia zii, la ce te gândești când auzi de mine? păi la toți sclavii ce i-ai cărat prin Egipet și la toți discipolii că doar toți voiau să fie magi da-ți cam rătăceau vorbele printre piramide… aham, și? altceva? păi noroc cu tine, că de la geometrie s-a trecut direct la teodolit fi-mi-ar triangulația bună păi de ce? păi ca să nu-mi iasă fundația poemului strâmbă și să-mi atârne versurile ca Turnul din Pisa mă rog…nu ești întreg, da lucrăm și cu numere zecimale adică eu dau cu virgulă? nu contează, ia spune, tu de când scrii? din clasa-ntâi, c-ai mei nu m-au lăsat mai devreme cică să nu-mi tocesc creierii că ei penițe mai cumpără dacă e, dar creiere…nț… și? îți place să scrii? dap…mă tată, hârtia m-ascultă…nu face nazuri…și nu se-ntoarce pe partea aialaltă aha…auzi…da la o adică…te-ai încumeta să scrii ceva și pe blogul nostru? ce??? ne gândeam că dacă tot ai timp, mai treci și pe la noi… mai lași un citat, o poveste păi și cu Misterele cum rămâne? care Mistere? ale tale, ale voastre…știi tu…ritualurile de trecere păi pentru cine folosește zebra nu-i nici o problemă cu trecutu’ și m-am trezit. am fost la baie, am făcut un duș și-am căzut răpus de-o constatare e clar, cred că-s deochiat, de trei zile-ncoace somnul nu-mi mai place mi-arunc un ochi pe monitor și-nțepenesc… pliculețul blincăne înnebunit a mesaj deschid…surpriză…”follow that dream” măcar dacă era cu iepurașul alb… cioc…cioc…cioc…
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate