agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-06-17 | | După un post De patruzeci de zile îndurat De Iisus, vicleanul diavol S-a apropiat: - Vezi pământul… Cu toate bogațiile și strălucirile lui? Închină-mi-Te mie Și... ți le voi da Þie! Dar i-a răspuns Iisus : - Piei duh diavolesc Doar lui Dumnezeu îi slujesc Numai Lui „Unuia” mă închin În vecii vecilor. Amin. Amăgitorul blestemat A plecat de la Iisus, rușinat. La Iisus, au mai venit pescarii Petru și fratele lui Apostolul nostru Andrei Ioan si fratele lui Zebedeu Iisus, prin toate cetățile umbla Mulțime de de bolnavi vindeca Pe munte, urca și pe toată mulțimea Fericirile-i învăța: Fericiți cei săraci cu duhul, că a lor este împărăția cerurilor. Fericiți cei ce plâng, că aceia se vor mângâia. Fericțti cei blânzi, că aceia vor moșteni pământul. Fericiți cei ce flămânzesc și însetează de dreptate, că aceia se vor sătura. Fericțti cei milostivi, că aceia se vor milui. Fericiți cei curați cu inima, că aceia vor vedea pe Dumnezeu. Fericiți făcătorii de pace, că aceia fiii lui Dumnezeu se vor chema. Fericiți cei prigoniți pentru dreptate, că a lor este împărăția cerurilor. Fericiți veți fi voi când vă vor ocări și vă vor prigoni și vor zice tot cuvântul rău împotriva voastră, mințind din pricina Mea. Bucurați-vă și vă veseliți, că plata voastră multă este în ceruri, că așa au prigonit pe proorocii cei dinainte de voi. Voi suntei lumina lumii; nu poate o cetate aflată pe vârf de munte să se ascundă. Așa să lumineze lumina voastră înaintea oamenilor, așa încât să vadă faptele voastre cele bune și să slăvească pe Tatăl vostru Cel din ceruri. Meditație: O, Iisuse, m-am angajat și eu Spre un „Urcuș Duhovnicesc” Dar nu pot urca Pentru că nu voiesc să primesc „Mesajul Tău Dumnezeiesc”. Tu zici, „ să ies din lumea rea” Să fac mai întâi Curățenie în ograda mea Dar „fericirile” Strălucirile acestui pământ Mă depărtează De al Tău „Legământ”. Duhul diavolesc Mă amăgește să nu cred În „Sfânta UȘ” Deschisă, de Tine, pe Cer. Amăgire, amăgire!... Nu pot acum Ca Petru și Andrei Ca toți Apostolii Tăi La Tine să vin. Eu, lui Mamona Supus mă închin. „Găsește-ne Tu, Iisus, calea, ca să-ți împlinim Voia Ta”. Amin.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate