agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-09-02 | |
NOTÃ: Sub laitmotivul „A fi... sau a nu fi...” sunt alăturate, cu sensuri opuse, locuțiuni ale limbii române și expresii populare.
- A fi... cu inima în dinți, sau, a nu fi... slab de înger. - A fi... cu douăzeci și patru de măsele, sau, a nu fi... mălai-mare. - A fi... lup îmbrăcat în piele de oaie, sau, a nu fi... după cum te arată chipul. - A fi... om cu cineva, sau, a nu fi... măgar cu el. - A fi... ca mâța cu șoarecele, sau, a nu fi... de comun acord. - A fi... țintuit locului, sau, a nu fi... ba ici, ba colea. - A fi... în formă, sau, a nu fi... scos din circulație. - A fi... ca vițelul la poarta nouă, sau, a nu fi... uns cu toate alifiile. - A fi... fără doar și poate, sau, a nu fi... cusut cu ață albă. - A fi... cu un picior în groapă și cu altul afară, sau, a nu fi... acoperit de glorie. - A fi... tare în coș, sau, a nu fi... cu capul în piept. - A fi… pe sponci, sau, a nu fi... ca la pomană. - A fi... cu piper pe limbă, sau, a nu fi... de miere. - A fi... mână-n mână cu cineva, sau, a nu fi... unul la hăis și celălalt la cea. - A fi... cu stea în frunte, sau, a nu fi... de râsul lumii. Va urma!
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate