agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-09-09 | |
noapte. o noapte veselă, deschisă.
veneam cu prietenii, înghesuiți toți într-o mașină, scandal, distracție, gălăgie.. până ce am ajuns într-o intersecție. aici am coborât. doar eu. era pustiu; un singur felinar și o ceață incredibil de deasă. tăcere, lumina roșiatică difuză și eu. singură în adâncitura ramificată a străzilor. larma din mașina nebunilor se stinsese.. dintr-odată am fost înconjurată de câini. mulți. subțiri și negri. ciudat că îmi păreau mai mult lupi. am încremenit. ei la fel. mă-ncercuiseră. nu făceam nicio mișcare nu clipeam niciunul. doar aburul răsuflării lor străvezii era înghițit de perdeaua ceții. știi ce mă înnebunea cel mai mult ? tăcerea. tăcerea ce inundase și-nghețase ca-ntr-un sloi colțul acela de existență. deodată, o străfulgerare scurtă ca de stilet scos încet silențios din teacă și înfipt în plăsele. ............. m-am trezit. brusc. fără nicio broboană de sudoare. doar înghețată. nu am încercat să proiectez vreodată altundeva ce a fost acolo. mi-a rămas înfiptă puternic în fibră doar căldura ce-o emana felinarul acela. singurul meu prieten de la acea 'răscruce'.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate