agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2005-09-03 | |
nu m-as fi nascut aici doar pentru viata
am venit sa te iubesc sa pot sa te respir sa te ador in serile cu maci ce plutesc pe campiile sufletului sa-ti fiu rima mereu ca o simfonie din noptile in care Dumnezeu bea nasterea noastra din sipote albe asa cum cresteai in centrul galaxiei mele imi parea ca diminetile se trezesc mai pline de farmec sarutul lor alb pe ridurile mele lasau pete de ingeri si nu mai simteam aburul greu al vietii in drum spre locurile comune nu mai tresaream la vazul pierdutilor sortii investmantati in haine grele si strecurati in limuzine negre fumand trabuc fin si aruncandu-si maruntisul eroic sfintilor strazii iti vedeam chipul rasfrant pe oglinzile cetatii in reclamele celor mai cautate produse si nu stiam de ce ratacesc fara tinta prin parcurile iubirii de mana cu ploile dese ce-mi cadeau lacrimi pe obrajii purtandu-ti proaspat sarutul secundele sunt plumb intarcat acum ca esti departe si nu a trecut decat un ceas de cand parfumul tau de iasomie imi mangaia existenta ca o adiere de campuri cu flori pe pasii desculti ai vietii mele vreau sa-ti declar acum in fata infinitului ca am venit aici pe pamant ca sa te iubesc si toate stradaniile mele de pana acum si de acum inainte nu sunt decat pentru a exprima mitic amnar din focul acestei emotii vreau sa-ti destainui ca doar privindu-te ma topesc in uitare de sine si traiesc cea mai torida culoare ce ma imbraca in visul tuturor romantelor iar ecoul vocii tale naste in mine ritmuri ce pot construi un alt univers in care amintirea ta e ca un copil ce se joaca liber de falduri si cuvinte in cercul sau de minuni si de bucurie acum e doar un fragment din ceea ce iti voi marturisi la prima noastra intalnire cand te voi lua de mana si privindu-ti adanc oceanul din ochi iti voi spune ca tu esti cel mai simplu motiv pentru care existenta mea se impleteste in culorile vietii si esti acel miracol ce inainte de vreme l-am visat si care acum traindu-l simt ca irealul ce-l emana e mult mai mult decat porii simturilor mele cele mai tainice pot sa discearna si ca tu dincolo de toate cuvintele esti ceea ce intreaga mea fiinta vrea sa respire sa se umple sa se topeasca si sa-si piarda limitele am sa ma rog sa devin suflet al umbrei tale sa fiu cu tine in fiecare secunda sa-ti urmez pasii in toate cotloanele lumii sa-ti mangai somnul si sa-ti veghez tresaririle aplecarile ridicarile iar la capatul vremii sa pot sa-ti declar plin de umilinta si binecuvantare : te iubesc !
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate