agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-10-20 | |
Cînd totul se termină, ce mai rămîne?
Amintirile, niște antropofage grațioase manipulează timpul cu nonșalanță manipulează visele și sîngele ademenesc inima în camere întunecoase și reci în care se aud cele mai înnebunitoare muzici care s-au inventat vreodată. Ce mai rămîne cînd totul se termină, mai rămîne ceva? Amintirile nu mai folosesc de mult la nimic însă nu le poți lăsa singure trebuie să trăiești împreună cu ele, pînă la capăt așa cum te culci în fiecare noapte cu o aceeași boală incurabilă. Cînd totul se termină, mai rămîne ceva? Femeile nu știau să răspundă la asemenea întrebări dar se purtau de parcă ar fi cunoscut dinainte răspunsurile la toate întrebările lumii. De aceea, cînd nu-i mai puteau suporta alături pe bărbații lor ele își dădeau foc la pat cînd nu-i mai puteau privi, își scoteau pur și simplu ochii cînd nu-i mai puteau iubi, își străpungeau inimile cu un cuțit cu lama lungă și subțire. Ce mai rămîne cînd totul se termină cînd femeia de lîngă tine își dă foc la pat ca să nu te mai poți așeza lîngă ea cînd își scoate ochii pentru că nu vrea să te mai vadă cînd își sădește un cuțit în inimă pentru că nu te mai poate iubi? Bărbații nu știau să răspundă la asemenea întrebări dar se purtau de parcă ar ști că pentru toate aceste întrebări nu există decît un singur răspuns deși bărbații purtau la ei mai multe răspunsuri de care nu se despărțeau niciodată. De aceea dacă un bărbat își înșela femeia care îl iubea și îl aștepta în pat cu ochii deschiși el trebuia să-și taie un braț – erau bărbați, și își tăiau brațul promis și, în scurt timp, toți bărbații rămăseseră cu un singur braț și totul părea cît se poate de firesc. Văzîndu-și bărbații cu un singur braț femeile știau că nu vor mai fi înșelate și a doua oară pentru că un bărbat fără amîndouă brațele nu ar mai fi bărbat și ele știau asta, și ei știau că ele știu asta. Dar ce mai rămîne cînd totul se termină? Cînd bărbații cu un singur braț simțeau că nu își mai iubesc femeile – ei nu le înșelau. Pur și simplu își retezau și celălalt braț pentru că un bărbat care nu mai iubește nu mai este bărbat și atunci la ce bun cele două brațe, la ce bun un singur braț? După ce se castrau și de celălalt braț bărbații coborau la rîu, pentru a înota cît mai departe.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate