agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2009-11-04 | |
Dorm cu fața la perete. Dincolo
plămânul vântului respiră crengi verzi de nesomn le aruncă zaruri la picioarele trezirii. Mă dor ochii de parcă îngerii se îngrămădesc să-mi intre deodată sub pleoape. Am lăsat o singură ușă deschisă o singură lumină pentru orice eventualitate de altfel îmi spun că s-au întinat a întuneric întoarcerile tale. Dorm cu fața la perete. Dincoace obiectele își coase umbre în piele privirile lor mă strâng precum un aparat de luat pulsul. Mă dor ochii nu-mi mai simt brațele sau somnul sau dumnezeul atârnă în straturi și straturi de manșete de sfigmometru. un ultim rând de morminte. Un ultim rând de tăcere un ultim rând de oameni îmi ies din piept îți vorbesc cu alte ploi presimt o iarnă de burete o iarnă care văruiește ochiul nici urmă de țipăt nici urmă de muște nici urmă de moarte eu dorm cu fața la perete. Oriunde se ascut lacrimi ne dor genunchii luminii pe ochiul de albeață crescut între noi îl clipim pe rând trosnind îl clipim fiecare la câte un capăt al singurătății.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate