agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-01-01 | | Bucură-te foarte fiica Sionului, veselește-te fiica Ierusalimului, în curând Domnul tău vine la tine Împărat blând, smerit și iubitor călare pe mânzul asinei. Împrejurul Casei Mele, zice Domnul, de azi, strajă Mă voi așeza o voi binecuvânta o voi apăra ca nici un asupritor ca nici un răuvoitor să nu mai vină asupra ei, căci Eu aceasta văd, acum, cu ochii Mei. O să se risipească la fel ca fumul de tămâie toți vrăjmașii ei. O să piară de la ea, tot răul că le voi nimici vrăjmașilor toți caii și arcul de război. Domnul Dumnezeul tău în vijelia de la miazăzi ca săgeata va înainta din trâmbiță va suna Domnul Savaot din Împărăția Sa ca fulgerul va țâșni. Pe voi cei care-L iubiți, vă vor ocroti, pe ei, îi vor sfâșia. Fiica Sionului, Îți voi răsplăti îndoit. Cei supuși “Legământului” pentru zilele surghiunului la tine vin, toți se adapă, că voi da drumul robilor tăi din fântâni fără de apă. De la marginile pământului, se vor întoarce robii Mei, venind de la o mare până la cealaltă mare, popoarelor, Eu pacea vestind. Eu, Domnul când deasupra Mă voi arăta în ziua aceea vă voi izbăvi, vă voi binecuvânta. La pășune verde, va paște El pe turma Sa și ei vor fi ca niște pietre de diademă, strălucind în Þara Sa. În sabie de viteaz îi vor preface, pietrele de praștie în picioare vor călca. Ce fericire și belșug va fi atunci! grâul și vinul din dealuri și de pe lunci va veseli pe ai Săi prunci iar flăcăii și fecioarele Lui vor fi plini ca o cupă de jertfă ca și coarnele jertfelnicului. Slavă Þie Doamne Iisuse! Slavă Þie Tatăl Ceresc roaba Ta și toți acei ce Te iubesc din al Tău Popor, Te vom aștepta bucuroși, cu inima fierbinte și plină de dor!...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate