agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-02-23 | |
cerul visează
un cer dedesubt... COMENTARII Lumina cea Nouă Aurel Sibiceanu [24.Feb.10 04:33] Cât de puțin să mai fie până la moarte când o naștere a început în altă parte? și ochiul taie lumina in felii... ioana matei [24 Feb.10 ???] poate că răspunsul se află prin raportarea la...ochiul privitorului...captiv între aici și altă parte... Inedit act artistic Călin Sămărghițan [25.Feb.10 08:24] Este inedit acest dialog de replici, plin de sevă, între doi poeți ai săpării după esența din lucruri. L-am urmărit atent și a fost un răsfăț. Eu zic că trebuie păstrat cumva, e un act artistic în sine. Trecerea comentariilor în corpul textului este, la fel, un gest inspirat și inedit, care ar putea fi îmbunătățit grafic de acum, știind deja despre ce e vorba. Scuze, e doar o părere, nu trebuie să țineți seamă de ea. Important este să continuați. Suntem pe recepție. = Io, Aurel Sibiceanu [25.Feb.10 19:09] Să chemăm un heruvim... pasărea știe... ioana matei [25.Feb.10] Călin Samarghitan, doar o părere e doar părerea...mulțumesc! Aurel Sibiceanu, imposibil!...oare poetul vrea să cheme îngerul? ...între aici și altă parte?... da...între aici și altă parte...cerul din cer...
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate