agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-03-23 | |
Nu trecuse mult de când ne cunoscusem,
Eram nerăbdător să te-ntâlnesc din nou Pe-aleea cu trandafirii de-abia-nfloriți, Cu inima bătând ca aceea a unui turturel Prins de mâinile unui copil nu prea cuminte. Fără semafoare se-ntretăiau Esențele lui florar. Mă-mbătasem de-a binelea pân’ la venirea ta. Am rămas fără cuvinte la popasul tău. Într-un târziu ne-am luat încetișor în brațe. Departe, soarele cobora de pe cer Să-mi vină în ajutor timidității. Eu căutam de zor cuvinte de dragoste În traista dezordonată a vocabularului, Oprindu-mă la cele viu colorate, cu parfum. "Ce s-a-ntâmplat" - am ascultat cu-amară tristețe; Simțeam aproape clipa despărțirii. Te cuprindeam în brațe, înfiorat și cu-nfocare, tot mai mult, De nu ai fi rostit cu vocea ta de zahăr: Iubitule, mă doare! Aveai piciorul drept înfășurat în gips, de-o vreme, Și faptul l-ai ținut ascuns pân’ la-ntâlnire, Apoi ai spus că vei pleca acas’ la mama ta, departe, Că vei veni să reluăm iubirea de la început. Eu mă-ncredeam în vorbele rostite de-al tău grai. Ne-am sărutat... Nu te-ai întors... Nu te-am uitat.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate