agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ a învăța să dialoghezi cu sine sau cum să faci o breșă într-un zid interior
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-03-25 | |
Celebritatea este rezultatul maxim pozitiv
Al muncii creativ-desăvârșită a geniului! Deși de mii de ani se-mpart săruturi Cu dragoste, prietenie sau durere, Nu este fiecare sensibil în aceeași măsură La primirea sărutului. Edilii orașului, adepți ai frumosului, Sensibili la dragoste, Au planificat Amplasarea sărutului celebru În parcul Libertății Cancicov Între maternitatea Spitalului Municipal, Miliția Județeană și calea ferată. Într-un acord între primărie Și școala pe care o urmam S-a hotărât lucrarea, Locul, suprafața, Timpul efectiv necesar Edificării proiectului De la-nceput pân’ la sfârșit. Elevii munceau nerăbdători Să vadă și ei adevărata poartă Prin care aveau să treacă perechi De-ndrăgostiți împărțitori de sărutări. ..................................... După sărutul la poarta monument Urmau clipe de liniște și fericire; Când aspirațiile viselor Erau din start de neîndeplinit Curgeau chiar lacrimi uneori Lângă imensa Coloană Infinit. M-au trecut fiori pe mine-apoi, Când după ani, prin parc am revenit. Am simțit semnificația cu-adevărat A operelor celebre, monument, Disponibile în mărime naturală Pentru sute de copii la joacă, Zeci de tineri îndrăgostiți... Părinții și copiii Admirau Poarta Sărutului. Pensionarii în veselie Poposeau la Masa Tăcerii; Lăsau gândurile să urce Pe Coloană spre Infinit. Citeam pe fețele tuturor Sinceritate și voie bună. Eram și eu mulțumit. Sudoarea de pe fruntea mea Făptuise-alături de cea a multora Complexul monumentelor Brâncuși În inima parcului, In inima orașului, În inimile oamenilor.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate