agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-08-26 | |
Am primit anunțul prin poșta electronică. O prietenă m-a ajutat să completez informațiile. Dacă sunteți interesați de haiku, aveți ocazia să colaborați la revistă.
Revista IRIS, din Croația, realizează o colecție de haiku sub titlul “Vise rătăcitoare” in memoriam Vladimir Devide, care a murit pe 22 august 2010 la Zagreb. Această colecție va fi publicată în noul număr al revistei. Cu toate că nu există o temă anume, organizatorii propun ca idee efemeritatea, deoarece Vladimir Devide considera oamenii „o frumoasă clipă efemeră”. Deadline de trimitere a textelor: 15 septembrie. Adresa de trimitere: [email protected] Vladimir Devidé s-a născut în Zagreb la 3 mai 1925. Profesor-pensionat al Universității din Zagreb de la catedra de Inginerie Civilă, acesta a fost membru deplin al Academiei croate de științe și arte, efectuând studii post-doctorale în Israel (1960) și în Japonia (1961-1963). De-a lungul vieții a obținut multe premii naționale și internaționale în domeniul științelor exacte, publicând 40 de lucrări științifice și peste 200 de eseuri și articole în domeniul matematicii. A editat și publicat 15 culegeri de matematică. În domeniul literaturii și culturii japoneze a publicat peste 200 de eseuri și articole în croată, engleză, japoneză, germană etc., dar și 17 cărți. cântecul unei păsări risipindu-se printre picăturile de ploaie --- un roi de țânțari planând, învârtindu-se, bâzâind și grăbindu-se spre nicăieri ---- cimitirul din sat printre pini luna, mirosul dulceag al busuiocului Am uitat să precizez că, pentru a ne putea înțelege cu poeții străini, noi trimitem haiku-urile în limba engleză.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate