agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2010-08-26 | |
Am primit provocarea prin intermediul unui articol pe un blog. Pentru că știu că sunt mai mulți autori care ar dori o colaborare, postez anunțul. Fiecare membru Agonia poate să decidă pentru el.
"Persoanele interesate pot trimite un număr de creații personale care să ocupe o suprafață de 8 pagini A5 (4 pagini A4),pe adresa [email protected] până la data limita de 31.10.2010. Textele trebuie să respecte următoarele condiții: Setare pagină- pagină A4, dreapta, sus, jos 2, stânga 2,5 Format – Times New Roman, 12 (fără Bold), cu diacritice Aliniere titlu – Centru Aliniere text – Justify (de la un capăt la celălat) poziționată centrat sub titlu Distanța – 1 rând Autorii aleși vor fi informați pe măsura primirii acestora, detaliile financiare urmând a fi stabilite după finalizarea selecției. Deoarece imaginația noastră de adulți este limitată, oferim ocazia copiilor cu vârsta până în 14 ani să participe la mini-concurs! Copilul cu cea mai originală și reușită idee, care va da titlul volumului, va câștiga un exemplar din acesta.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate