agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-02-05 | |
Te iubesc, deși nu știu să îți arăt.
Ești întotdeauna lȃngă mine, Cȃnd am nevoie de tine. Inima mea este plină cȃnd știu că Unică în lume, mă ajuți doar tu; Bleagă sunt eu că nu știu să îți spun Evident, că și eu sunt alături de tine. Scuză-mi prostia că îți ignor sentimentele, Ca și cum, oriunde, aș găsi pe cineva Ca tine. Mȃine este o zi obișnuită, Azi este specială pentru că este ziua ta; Măcar acum să afli de la mine Adevărul: ceea ce cred despre tine. !ATENÞIE! Azi nu am voie să mint! Luni de zile te-ai chinuit să îmi îndrepți drumul, Ani la rȃnd m-ai iubit așa cum sunt, Deși te-am supărat o viață. Mi-ai arătat unde am greșit, Urmează acum să îmi cer iertare, Lăsȃnd la o parte că personal nu pot… Þi-ai dat seama de mult că te iubesc, Iar faptul că te apreciez pentru tot ce ai făcut Și încă mai faci pentru mine Am încercat să te fac să deduci din ce am scris. Nu știu dacă mă crezi, mint prea des. Iată totuși ce însemni pentru mine… !!!ATENÞIE! Azi te-am declarat o minune. Și mȃine, și poimȃine, și în fiecare zi voi ști, Și tu și eu, că minunile durează mai mult de trei zile… O viață…
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate