agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-03-09 | |
Probabil,
din nebăgare de seamă, sau din răzmerița vântului, cu care ne-am cam deprins să ne abatem de la perfectibilitate, m-am nimerit...Doamne!... m-am nimerit în firea unui poet. Ce caut eu aici? mă întreb așa cum mă întreb, uneori, când nu-mi place cum mă cuprinde, pe după umeri și cu îngeri, teama. Aici am descoperit cum orizonturile laterale, mult împădurite de cuvinte, își băltesc nesupusele subînțelesuri în roșul aprins al unui apus, ce nu mai vrea și nu mai înțelege, sub nici un chip, să răsară pentru ochi, doar. Semne de întrebare-niște păsări mult oblice și fără de frunze-gravitează în jurul meu, de nicăieri și de pretutindeni, încrâncenându-se în a lua rostul unei scări, pe care trebuie să cobor ca să mă arăt lumii, să mă arăt EU. Deodată, toate stările se adună, gravide, în jurul unei pietre curgătoare, ce marchează, urlând, kilometrul 38 în toată unicitatea sa somptuoasă, spălăcindu-se de ea. Un punct, născocit undeva pe sub sânul stâng al Evei, un minuscul punct se învârte în jurul axei sale cu atâta repeziciune, că motivația noastră cosmică, cu care ar fi trebuit să ne semnăm dreptul la viață, ia formă, prinzându-ne-n lucruri, angrenându-ne-n ele, limitându-ne. Un punct alungindu-se, devenind-nu-i așa?-linie. Trebuie s-o și urmăm? Și iată cum acest punct îmi curge, mai departe, piatra! Hmm ! Ce caut eu aici? Nu, nu e bine... Hai în vânt...! Mai e cineva? Cine mai vrea sa fie poet...?
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate