agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-03-15 | |
dacă la noapte va ploua, o să-mi întind mâinile
pe geam amintindu-mi de clipele în care clovnul de pe tavan începea să gâfâie, uneori stăteam ghemuită în pat și îl ascultam, alteori adormeam cu el în gând și mă visam într-o pădure, alergând fără să mă pot opri, alergând spre tine, sau cel puțin așa cred, (din cele câteva zeci de repetări tot nu am reușit să îmi dau seama) am înțeles că niciodată nu se va ajunge acolo unde vrei, dar e frumos să alergi convins de destinație. dacă la noapte va ploua o să-mi întind mâinile pe geam, o să-mi imaginez că sunt la sat, în livadă, am 8 ani, e toamnă... (încă 4 luni și scriu prima mea poezie), nu mai vreau mâinile astea care s-au pârlit încercând să prindă soarele și și-au revenit cu pixul în mână. vreau culorile reunite (să se spele) dacă la noapte va ploua o să-mi întind mâinile pe geam (și o să le privesc topindu-se) o să-mi imaginez că sunt în pădure iar emoțiile le sunt transpuse copacilor, mereu mi-am dorit să joc un rol de spectator, e liniște, dacă la noapte va ploua atunci în mine va ninge.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate