agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ LaraicaElbaSavașiDrina
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-03-27 | |
Ploua destul de mărunt și rece, iar pașii noștri călcau pe drumul domol, ce avea să sfârșească într- un început frumos.
Îmi place cumplit cum sărută gura ta. Căldura din mine se face simțită, la câteva secunde, după ce amintirea leagă de tine totul. Sunt sclava sentimentelor clare, curate. Sărutările, adevărate deschideri magnetice, încărcări și descărcări magnetice - reglări de ceacre - îmi încălzesc povara umană. Afară fulgeră. Ne plouă și ne udă, dar sărutarea ta este o descărcare. Cât despre fulgerele din cer, care au fost consumate deja, numai de bine. Gândești rău, le atragi. Acum respir energizant. Am primit energie, ceva mai devreme, când tu mă sărutai rușinat și tăcut. Asta vroiam să simt, iar tu ai făcut totul pentru mine, pentru noi, într-o clipă. Amintiri. Toate sunt doar amintiri. Astăzi sunt bătrână, dar am recitit in memoria sărutului, sentimente care au făcut dragostea să înflorească, să tresară din nou. Cum le găsesc? Cred că am darul acesta, de a trezi amintirea, ce ține de tine, totul. A fost o clipă, dintr-o viață de om.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate