agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ am învățat să supraviețuiesc și așa
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-05-30 | |
Copile,
Ești cea mai frumoasă făptură Pe care am văzut-o vreodată! Ochii tăi- stele strălucitoare, Zâmbetul tău-Lumina Lumii. Tu ești însăși viața Ce a rodit din Sămânța celestă, Ești Îngerul ce a străbătut Cerurile Pentru mine, Pentru a-mi fi alături. Deși pari fragil, ești pregătit Pentru a salva viitorul, Pentru că tu, porți cu tine Toată învățătura Lumii Și Iubirea,izvor necesar omenirii. În mileniul trei, tu porți- Credința În mai bine Și în mai frumos, Credința în Armonie. Nu vei fi scutit De dureri și dezamăgiri Dar Tatăl ceresc Te va ocroti Luminându-ți Calea, De la care să nu te abați... Du-te, Zboară, Lumea-i a ta! Urmează-ți inima și sufletul, Ploaia nu te va uda, Pentru tine va fi Doar rouă înviorătoare. Vei păși pe ape Precum Iisus. Tu ești Prezentul Și Speranța de mâine. Eu cred în vise, Eu cred în tine! Fii rază de Lumină În Întunericul Lumii! Ai adus pe aripi Simfonia Cerului Și praful de stele. Misterul vieții te învăluie, Ne-ai umplut inimile Cu dragoste și căldură, Tu ești splendoarea Vieții Tu ești simbolul- Noului început.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate