agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2011-06-05 | |
Colectivul de redacție al revistei de interferențe culturale româno-japoneze Haiku a organizat a șaptea ediție a concursului anual de poeme haiku, ediția 2011, cu participare internațională, în primul semestru al anului.
Au fost primite pentru concurs un număr total de 712 poeme haiku, aparținând la 127 poeți. Dintre acestea, un număr de 352 poeme aparțin poeților români, iar 360 de poeme poeților străini. Criteriile de apreciere a poemelor trimise la concurs au fost cele făcute cunoscute participanților prin comunicatul concursului. Juriul concursului a avut următoarea componență: Președinte : Valentin Nicolițov Membri: Teodora Moțet, Vasile Moldovan și Jules Cohn-Botea. Juriul concursului a acordat premii și mențiuni la secțiunile română, engleză și franceză. Câștigătorii concursului sunt prezentați în continuare. Secțiunea română Premiul I - Oprica Pădeanu Amurg de vară – au rămas doar fluturii pe iia mamei Premiul al II-lea - Vasile Mustață După cutremur – peste ruine și morți giulgiul zăpezii Premiul al III-lea - Constantin Stroe De dimineață un fluture pe perdea – primul musafir Mențiuni Vali Iancu Ninge liniștit – doar sirena Salvării prelung în noapte Virginia Popescu Satul adormit – doar picurii din țurțuri măsoară timpul Adina Enăchescu Iar burnițează – la geam o vrăbiuță cere mâncare Rezultatele le secțiunile franceză și engleză, vor fi postate în limbile respective.
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate