agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ stejarul
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2012-02-05 | |
........................
tot așa șî cu ancuța în chiloți văzînd mararu șî cum îi crescuse țîța ea o zîs cî-i fatî mari ș-o vinit c-un handralău cu belșiugul în urechi atîrnîndu-i bălălău cu un nit bătut în narî șî c-un păr de badanauă țapîn bre în cap la dînsu di sî ti pufneascî rîsu n-am ce zîși ca barbat bini făcut șî dipă mașîn-avut dar alunecos cu vorba șî lingușîtor întruna sărut mîna sărut mîna o sî fașim o sî dejim că la mine la hîrlău... nu știu da așa în mini fa aglai nu-i a ghini aista e un lucru rău da tu știi cum esti fata trii cuvinti la urechi strînsî-n brațî pusî mîna șî e-i gata cum s-o mai opreascî ma-sa cînd strîga și stii matali și-i iubirea cî mata ninic nu știi auzî fa cînd gheata mă-sî o făcut șăsî copchii lasă c-o vide mucoasa cînd îi va crapa gogoașa că-i iubirea ei pi viațî altu nu șî di n-o lasî o sî vadî ie atunșea cî ea o sî-și facî sama de rușîni di veșini ca sî-ncheie panarama du-ti fa da bagî sama ia gîndești-ti saraca și-o sîmțît cînd o văzut că handralăul n-o luat-o di fimeii ci o dus-o la osaka unde-o fi și locu ista cî nu știu șî o spun drept în japonia cumătrî cî ț-am spus vinî fa sî tu cu mini sî ti-nvăț pi internet șî n-ai vrut da ia spune nu cumva el o dus-o la nu așa ceva ancuța nu ar face nici s-o tai asta știu era la mini ș-o vinit la noi mihai băiet bun șî arătos crezi că l-o privit în ochi da di unde rușînoasî mititica sî uita așa la dînsu cu-ochișorii ca mătjica doar de la buric în jos mai vrei țațî o cafea da mulțam șî mai diparti și s-o întîmplat cu ea păi astî toamnî știi cînd o vinit acasî o vinit sînguricî șî borțoasî nu mai spune hei di asta n-o venit ea pi la mini di rușîni chiar așa dar sî știi cî-i mari poznî tatu-su o țîni-n casî cî ea trebui sî nascî îi la ei de ieri constanțe s-o mașascî și el stă cu furca-n mînî cum o ieși sî-l plesneascî hîîuu da-i nebun cum s-omoare un copchil nu ti strufoca marii cî nu știi și sî știu dacî nu mă lași sî-ți spun ia mai pune înc-o gurî di rachiu na hai spuni măi da bun cum îți spun astî toamnî o spus mă-sîi cî așa spri dimineațî plecînd ea de la servici că lucra ca dansatoare obosîtî dî la barî cu furniși întri chișioare numa și-o văzut cî vini însri ie un fel di nor alb lăptos ș-o înfășoarî m-apucat îi sunea mă-si rău de tot o sfîșîialî de am zîs cî gata mor șî cînd m-am trezit din leșin eram parcă-ntr-o capsulă crăcănată ca la doctor și pe cît eram flămîndă acum mă simțeam sătulă și un fel de artănii subțirei cu capul mare fără nas și ochi holbați se foiau pe lînga mine și n-am mai știut de mine m-am trezit la mine-n pat și-am crezut că am visat pîn' na mai venit așeli și apoi a și mișcat apîi di-i adivarat aglăiță ăsta-i lucru necurat stăi așa cî bati-un cîni merg sî văd șini mai vini îi cumatra haidi intrî bună aicea miroase-a țuică dă să dau un pic pe buză ia-i marie c-am trecur pe la lehuză i-am dus și ei colțunași pe măsuță poți să-i lași da' spune o născut ancuța-i bine da și are-un băițel dolofan și frumușel că fănică îl manîncă cît de drag îi e de el dar cumătrî ochișorii ochii cum sînt bulbucați da de unde sînt așa un pic codați dizbîrnați un pic în sus hei vezi aglai și ț-am spus ................
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate