agonia romana v3 |
Agonia - Ateliere Artistice | Reguli | Mission | Contact | Înscrie-te | ||||
Articol Comunităţi Concurs Eseu Multimedia Personale Poezie Presa Proză Citate Scenariu Special Tehnica Literara | ||||||
|
||||||
agonia Texte Recomandate
■ poți să-mi intri în inimă, nu vei citi aceeași carte
Romanian Spell-Checker Contact |
- - -
- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - 2012-02-10 | |
am înțeles că dacă e la personale pot împărți bucurie
nu-i așa nene și tanti? am observat că dacă spui cuiva la mulți ani ai șanse mari de tot să ți se pună un text la recomandate în aceeași măsură cu turbarea sau pierderea minților cuiva azi nu sunt tandru azi sunt barbar azi e ziua barbarei mele marie vrânceanu e deșteaptă, e frumoasă și dincolo de toate acestea e talentată a scris un roman pe care editura tracus arte l-a publicat pe cheltuiala lor așa cum de altfel se procedează când e vorba de talent uneori îi spun mariei că e o vrâncioaia mă scoate din minți ea face pișu pe poezie și pe toată metafora acestei dimineți din care răsare soarele spre apus devin calm ca orice barbar cum să nu se întâmple asta când marie vrânceanu a mai pus pe masă pe lângă lucrările sale de nutriționistă cu două facultăți încă un succes romanul mariei vrânceanu sex, bani și alți demoni apare și în italia la o mare editură in mai anul acesta adică iar motive nesuferite uite și la asta a venit de un an printre noi și hop publicată pupată tradusă am niște nervi de nu mă văd și asta din cauza degetelor mele de bucătăreasă după cum mi-a spus de curând îngerul când ceva nu-i convine repede mă pârăște lucreției și imediat dar imediat lu aia mică lusikanta de mă face afiș pentru sute de ani dar eu călătoresc totuși cu acest cal al meu invizibil fiindcă nu vă supărați trebuie să alerg repede și să-i scriu cu verde de iarbă la mulți ani sper că nu am deranjat pe cineva fiindcă am pus acest titlu și nici că am urat unui om la mulți ani e doar o șezătoare literară dar una la care foarte mulți privesc de afară la mulți ani marie vrânceanu (ce de poșete visez)
|
||||||||
Casa Literaturii, poeziei şi culturii. Scrie şi savurează articole, eseuri, proză, poezie clasică şi concursuri. | |||||||||
Reproducerea oricăror materiale din site fără permisiunea noastră este strict interzisă.
Copyright 1999-2003. Agonia.Net
E-mail | Politică de publicare şi confidenţialitate